Klimaticky neutrální obaly: Společnost THIMM podporuje ochranu klimatu

07.02.2022 Northeim, 7. února 2022 – Udržitelné jednání šetrné k přírodním zdrojům nabývá stále většího významu. Mnoho společností se zaměřuje na ochranu životního prostředí a klimatu a přizpůsobuje své procesy s ohledem na ekologickou a sociální odpovědnost. Výrobce obalů THIMM ve spolupráci se společností ClimatePartner své zákazníky při kompenzaci emisí CO2e podporuje a vyrábí klimaticky neutrální obaly a displeje. Na takové obaly od THIMM sází i módní značka Madeleine, dodavatel kvalitní dámské módy.

Společnost THIMM vyvíjí obalová řešení, která jsou optimalizována s ohledem na zdroje a spotřebu materiálu a která jsou vyráběna ekologicky. „Přesto dnes počínaje výrobou obalů a displejů až po expedici vznikají nevyhnutelné emise CO2e,“ vysvětluje Michael Weber, vedoucí podnikové strategie a marketingu skupiny THIMM. „Každý zdroj CO2e prověřujeme a v těchto oblastech neustále rozšiřujeme technické know-how.“ Aby však společnost THIMM i tak mohla vyrábět klimaticky neutrální obaly, ve spolupráci s ClimatePartner nabízí kompenzaci nevyhnutelných emisí CO2e, a tím klimaticky neutrální obaly. „Klimatická neutralita dnes ještě neznamená nulové emise – i když ty musí být z dlouhodobého hlediska cílem. Znamená to, že obaly nemají negativní vliv na klima. Za tímto účelem vypočítáme emise CO2e, které vznikají při výrobě a expedici obalů. Tyto emise lze kompenzovat investicemi do projektů na ochranu klimatu certifikovaných podle mezinárodních standardů,“ vysvětluje proces Michael Weber. Tyto globální projekty na ochranu klimatu od ClimatePartner přispívají ke kompenzaci CO2 a jedná se například o projekty zalesňování nebo projekty v oblastech obnovitelné energie.

„Prodejci mohou prostřednictvím udržitelných a klimaticky neutrálních obalů ukázat své vlastní udržitelné a ekologické jednání a posílit tak loajalitu zákazníků. Ekologicky smýšlející koneční spotřebitelé vědomě vnímají ekologicky udržitelný obal a pozitivně ho spojují se značkou,“ shrnuje Weber. Udržitelnost a ochrana životního prostředí a klimatu je důležitým stavebním kamenem i pro módní značku Madeleine. To se odráží nejen v kolekcích – módní značka sází při zasílání zboží na portfolio optimalizovaných, klimaticky neutrálních obalů společnosti THIMM: THIMM vyrábí obaly s vlnou F celkem v šesti různých velikostech. „F-vlna má podobné vlastnosti jako hladká lepenka, avšak stabilita materiálu je při podstatně menším použitém množství materiálu stejná,“ vysvětluje Weber. Obal se zasílá naplocho. Díky malé tloušťce F-vlny a optimalizaci pro maximální využití plochy palet při přepravě je navíc lépe využit objem nákladního prostoru. Úspory emisí jsou tak možné i v oblasti logistiky. Vizuálně pak podtrhuje aspekt udržitelnosti použití hnědého papíru. Zasilatelské krabice, které lze velmi rychle sestavit šestibodovým lepením, jsou potištěny metodou flexotisku High Quality Postprint (HQPP) v bílé barvě. Kromě loga prodejce a štítků jsou na obalu natištěny také upozornění, že se jedná o obal, jehož klimatickou neutralitu zajistila společnost ClimatePartner, a QR kód, pomocí kterého se koneční spotřebitelé mohou transparentně informovat o podporovaném klimatickém projektu.

O společnosti Madeleine

Madeleine – tento název je již více než 40 let synonymem špičkového dodavatele dámských oděvů nejvyšší kvality. Kolekce značky Madeleine nabízí exkluzívní módu vysoké kvality, propracované a všestranné outfity na každý den i pro zvláštní příležitosti, vysoce kvalitní a odolné basic modely, trendové doplňky a luxusní prádlo. Značka Madeleine patří společnosti Madeleine Mode GmbH, která je 100% dceřinou společností skupiny TriStyle Group.

O společnosti THIMM

Společnost THIMM Group je vedoucím poskytovatelem řešení pro obaly a distribuci zboží. Portfolio řešení zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje), obalové systémy z materiálových kombinací a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Inovativními a udržitelnými řešeními pomáhá společnost THIMM svým zákazníkům se na trhu odlišit a individualizovat. Rodinný podnik ve své Vizi udržitelnosti 2030 předvídá ekonomické, ekologické a sociální výzvy a řeší je. Skupina THIMM si dává za cíl nabízet zákazníkům vždy to nejlepší řešení. Tato silná orientace na zákazníka je hnacím motorem inovační síly a průkopnického ducha společnosti. Za tímto účelem důsledně investuje do rozvoje přítomnosti na trhu a do průkopnických technologií. Rodinný podnik založený v roce 1949 zaměstnává v současné době více než 3 300 zaměstnanců v 21 závodech v Německu, Francii, Polsku, Rumunsku a Česku a v roce 2020 dosáhl ročního obratu přes 605 milionů eur. 

Společnost THIMM pack’n’display jako součást skupiny THIMM poskytuje nejlepší zákaznické řešení pro balení a prezentaci zboží. Tato divize doprovází v rámci celé Evropy projekty od poradenství přes vývoj, konstrukci, výrobu a kompletaci až po distribuci. K okruhu zákazníků patří celosvětově působící průmysl značkového zboží, a to e-shopy i stacionární prodejny.

/ 2

Jste novinář? Naši pracovníci pro kontakt s médii jsou Vám kdykoliv k dispozici pro dotazy související s tiskem či médii. Jsme tu pro Vás. Napište nám!

Chcete-li dostávat naše aktuální tiskové zprávy e-mailem, přihlaste se prosím k jejich odběru.

Načíst...