Nepřehlédnutelný prodejní display „Opihr-Gin Tuk-Tuk“ získává bronz v soutěži POPAI D-A-CH Award

30.05.2019 THIMM slaví úspěch v soutěži. Porota mezinárodní soutěže POPAI D-A-CH ocenila kreativní displej „Tuk-Tuk“ pro firmu Hardenberg-Wilthen AG v kategorii „Nápoje“ bronzovou soškou indiána. Oceněný paletový displej v místě prodeje velmi atraktivně prezentuje značku alkoholického nápoje „Opihr Oriental Spiced Gin“. Ceny se udílely 8. května v rámci velkého galavečeru ve Frankfurtu.
Prodejní displej pro nápoje: lahve ginu

Nepřehlédnutelný prodejní display „Opihr-Gin Tuk-Tuk“ získává bronz v soutěži POPAI D-A-CH Award

Hlavní zadání dolnosaského výrobce lihovin Hardenberg-Wilthen AG bylo, vytvořit takový koncept, který co nejvíce přitáhne pozornost zákazníků a probudí zvědavost na POS. Vývojáři THIMM se proto soustředili na to, aby se výrobek v displeji odrážel co nejvíce. Značka „Opihr Oriental Spiced Gin“ je synonymem speciální orientální intenzity koření ze zemí historické cesty koření, což bylo podnětem pro nápad prezentovat ji ve tvaru typického indického tuk-tuku. Rikša se třemi koly se svým exotickým šarmem je nepřehlédnutelná a značce ginu zprostředkovává žádoucí asociaci s Orientem.

Z běžného displeje se pomocí malého množství přidaného materiálu stal výrazný displej ve tvaru tuk-tuku připomínajícího Indii. Byl vyroben barevný plášť palety, přičemž v přední části je zasunut přířez s obrysy tuk-tuku. Vznikl tak otevřený plášť, který lze snadno nasadit na displej postavený na paletě ¼ chep.

„Displej pro Opihr Gin ve tvaru tuk-tuku je efektivní kombinací správného využívání přírodních zdrojů, zohlednění nákladů a kreativity. Na POS je displej nepřehlédnutelný,“ říká Michael Weber, vedoucí firemního marketingu v THIMM. „Máme radost, že porota ocenila naši kreativitu. To ukazuje, že pro naše zákazníky dokážeme najít vždy to nejlepší řešení.“

Nezisková organizace POPAI (Point of Purchase Advertising International) pořádá již více než 50 let celosvětové soutěže v oblasti marketingu a nejlepší práce oceňuje zlatými, stříbrnými a bronzovými indiány. V tomto roce tak soutěžící z Německa, Rakouska a Švýcarska podali své přihlášky do soutěže již po deváté a v 15 kategoriích.

O společnosti THIMM
Skupina THIMM je lídrem v poskytování řešení pro balení a distribuci zboží. Portfolio firmy zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, POS & POP produkty, kvalitní prodejní stojany (displeje), obalové systémy z různých materiálových kombinací a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Spektrum nabídky doplňuje široká paleta služeb spojených s balením v rámci celého dodavatelského řetězce. K okruhu zákazníků patří známé koncerny vyrábějící značkové zboží napříč všemi obory. Rodinný podnik založený v roce 1949 zaměstnává více než 3 200 zaměstnanců v 19 závodech v Německu, Česku, Rumunsku, Polsku, Francii a Mexiku a dosahuje ročního obratu přes 645 milionů eur.

  • Michael Weber, Director Corporate Marketing THIMM Group

Jste novinář? Naši pracovníci pro kontakt s médii jsou Vám kdykoliv k dispozici pro dotazy související s tiskem či médii. Jsme tu pro Vás. Napište nám!

Chcete-li dostávat naše aktuální tiskové zprávy e-mailem, přihlaste se prosím k jejich odběru.

Načíst...
Tato webová stránka používá soubory cookie k zajištění nejlepších možných služeb. Vaší návštěvou na www.thimm.cz souhlasíte s Použití souborů cookie.