Toto jsou vítězové: THIMM Display získává zlaté a bronzové ocenění POPAI Awards

04.07.2017 V soutěži POPAI D-A-CH Awards 2017 získala společnost THIMM Display dvě ocenění. V kategoriích „Krása, vůně“ a „Potraviny, předměty každodenní potřeby a cukrovinky“ vyhrály displeje zlato a bronz. Obě řešení odrážejí vysokou kompetenci v oblasti vývoje a výroby prodejních stojanů.
POPAI (Point of Purchase Advertising International) D-A-CH Awards 2017: Dvě ocenění pro THIMM Display

Vítěz zlaté sošky: Podlahový displej „False Lash Epic Mascara”
Pro uvedení na trh nové 3zónové řasenky od Max Factor vyvinula společnost THIMM Display podlahový stojan. Svou barvou, konstrukcí a povrchovou úpravou tento podlahový stojan přímo připomíná tvar luxusní řasenky. Hlavním prvkem displeje je inovativní kartáček řasenky s příslušnými informacemi. Obrovská zlatá řasenka z kašírovaného foliového kartónu odráží kvalitní značku Max Factor. Jako povrchová úprava byl použit vysoce lesklý UV lak. V prostřední části se nachází vlastní prodejní plocha, která prezentuje produkty ve dvou úrovních. Displej je účinnou podporou luxusně navržené kampaně.

Vítěz bronzové sošky: ¼-paletový displej „Swiss Delice“
Prémiová značka pečiva Swiss Delice přepracovala svůj marketing. Za účelem podpory exkluzivity výrobků „made in Switzerland“ na místě prodeje vyvinula společnost THIMM Display atraktivní paletový displej. Odbornou porotu přesvědčil svým modulárním systémem. Displej slouží jako propagátor značky pro její znovuuvedení na trh. Dva zásobníky a jeden podstavec lze při umisťování produktů variabilně nahradit čtyřmi zásobníky. Boční stěny se při odstranění přepravního krytu samy vytvarují. To je důkazem důmyslně navrženého tvaru tohoto displejového řešení. Vysoký podíl zlaté barvy podtrhuje hodnotu značky a odráží se i ve sloganu: „Get your golden treats!“. Neobvyklý tvar a design displeje se v místě prodeje pěkně vyjímá.

POPAI D-A-CH Awards 2017
Mezinárodní soutěž POPAI (Point of Purchase Advertising International) Award každoročně vyznamenává nejlepší řešení v místě prodeje, a to pro přihlášky z Německa, Rakouska a Švýcarska (D-A-CH). V roce 2017 soutěž zaštiťovala špičková odborná porota složená ze zástupců značek, prodeje a designu. Prestižní zlaté, stříbrné a bronzové sošky indiánů byly vítězům předány na slavnostním galavečeru 3. července 2017.

O společnosti THIMM
Společnost THIMM Display je divizí mezinárodní skupiny THIMM. Skupina THIMM je vedoucím poskytovatelem obalových řešení a distribuci zboží. Portfolio řešení zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje), obalové systémy z různých materiálových kombinací a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Spektrum nabídky doplňuje široká paleta služeb týkající se obalového segmentu v rámci dodavatelského řetězce. K okruhu jejích zákazníků patří známé koncerny vyrábějící značkové zboží napříč všemi obory. Rodinný podnik založený v roce 1949 zaměstnává více než 3 000 zaměstnanců v 19 závodech v Německu, Česku, Rumunsku, Polsku, Francii a Mexiku a dosahuje ročního obratu přes 570 milionů eur.

Jste novinář? Naši pracovníci pro kontakt s médii jsou Vám kdykoliv k dispozici pro dotazy související s tiskem či médii. Jsme tu pro Vás. Napište nám!

Chcete-li dostávat naše aktuální tiskové zprávy e-mailem, přihlaste se prosím k jejich odběru.

Načíst...
Tato webová stránka používá soubory cookie k zajištění nejlepších možných služeb. Vaší návštěvou na www.thimm.cz souhlasíte s Použití souborů cookie.