Úspěch v soutěži POPAI D-A-CH Award: THIMM získává dvě ocenění v kategorii Krása a vůně

20.05.2021 Northeim, 20. května 2021 – Hned dvojnásobný úspěch zaznamenala společnost THIMM v letošní soutěži POPAI D-A-CH Award v kategorii „Krása a vůně“. Společnost THIMM se úspěšně umístila v soutěži díky udržitelnému podlahovému displeji „Green Christmas“ pro společnost Weleda a zasilatelskému obalu pro e-shop Salwa Petersen. Vítězové byli oznámeni 19. května v rámci virtuálního galavečera.
Podlahový stojan Weleda

V kategorii „Krása a vůně“ získala společnost THIMM za vánoční stojan „Green Christmas“  pro výrobce přírodní kosmetiky Weleda bronzovou medaili POPAI Award. Udržitelné jednání šetrné ke zdrojům je pevně zakotveno v principech společnosti Weleda. Společnost THIMM pomohla svému zákazníkovi Weleda propojit téma Vánoc a trvalé udržitelnosti a atraktivně ho realizovat v místě prodeje.

Pro druhotné umístění vánočních dárkových sad byl vyvinut displej ve vzhledu vánočního stromečku, který byl vyroben z vlnité lepenky se 100% podílem sběrového papíru. Displej disponuje třemi úrovněmi regálů, do kterých lze snadno doplňovat zboží a které vybízejí zákazníka, aby do nich sáhl. Přední strany vánočního stromku byly metodou flexotisku potištěny zelenou barvou, vánočními motivy a také heslem „Daruj udržitelně“. Zadní strany i dna regálů se opticky prezentují v přirozeném, hnědém barevném provedení vlnité lepenky. Na POS lze display, který se dodává naplocho a šetří tak přepravní objem, bez problémů sestavit.

Ve stejné kategorii získala společnost THIMM sošku bronzového indiána za zasilatelský obal s bezpečnostním uzávěrem pro e-shop Salwa Petersen. Start-up se specializuje na výrobky péče o vlasy: Majitelka společnosti Salwa Petersen kombinuje tradiční recepty ze svého rodného Čadu s moderními technologiemi. U prvního zasilatelského obalu se pozornost mladého podniku zaměřila nejen na ochranu výrobku a bezpečné zasílání zboží, ale také na atraktivní vzhled.
Bezpečnostní uzávěr z vlnité lepenky zaručuje zapečetění obalu během přepravy a chrání před neoprávněným otevřením. K uzavření obalu není potřeba žádná lepicí páska. Na rozdíl od umístění značky v kamenné prodejně dochází při elektronickém obchodování k prvnímu kontaktu se zákazníkem až při rozbalování objednávky. V Salwa Petersen proto kladli velký důraz na atraktivní vzhled zasilatelského obalu. Společnost THIMM toto přání splnila a vyrobila oboustranně potištěný obal, který zajišťuje zákazníkům zážitek z rozbalování.

Vzhledem k celosvětové pandemii probíhala soutěž POPAI D-A-CH Award v tomto roce kompletně digitálně. Letošní vítězové byli oznámeni v rámci virtuálního galavečera, který bylo možné sledovat živě na kanálu YouTube.
Již více než pět desetiletí pořádá nezisková organizace POPAI (Point of Purchase Advertising International) po celém světě soutěže, v nichž firmy a poskytovatelé služeb získávají ocenění za své aktivity na místě prodeje. Ceny POPAI D-A-CH Awards se v německy mluvících zemích udělují od roku 2009. V rámci soutěže se zohledňují veškeré aktivity týkající se marketingu v místě prodeje, od klasických materiálů na POS až po opatření na podporu prodeje. Nezávislá porota složená z 25 odborníků z oblastí značky, obchodu, designu a vědy vybírá vítěze POPAI D-A-CH Award v celkem 15 kategoriích. Vítězům se propůjčuje soška indiána, protože právě první 3D displej byl vyvinut ve tvaru indiána.

O společnosti THIMM

Společnost THIMM Group je vedoucím poskytovatelem řešení pro obaly a distribuci zboží. Portfolio řešení zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje), obalové systémy z materiálových kombinací a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Inovativními a udržitelnými řešeními pomáhá společnost THIMM svým zákazníkům se na trhu odlišit a individualizovat. Rodinný podnik ve své Vizi udržitelnosti 2030 předvídá ekonomické, ekologické a sociální výzvy a řeší je. Skupina THIMM si dává za cíl nabízet zákazníkům vždy to nejlepší řešení. Tato silná orientace na zákazníka je hnacím motorem inovační síly a průkopnického ducha společnosti. Za tímto účelem důsledně investuje do rozvoje přítomnosti na trhu a do průkopnických technologií. Rodinný podnik založený v roce 1949 zaměstnává v současné době více než 3 300 zaměstnanců v 21 závodech v Německu, Francii, Polsku, Rumunsku a Česku a v roce 2020 dosáhl ročního obratu přes 605 milionů eur.

  • Oceněný zasilatelský obal s bezpečnostním uzávěrem

Jste novinář? Naši pracovníci pro kontakt s médii jsou Vám kdykoliv k dispozici pro dotazy související s tiskem či médii. Jsme tu pro Vás. Napište nám!

Chcete-li dostávat naše aktuální tiskové zprávy e-mailem, přihlaste se prosím k jejich odběru.

Načíst...