Výherci jsou známi! Oceněno bylo celkem pět POS inovací od společnosti THIMM

10.06.2022 Northeim, 10. června 2022 – THIMM slaví v letošní soutěži POPAI D-A-CH Awards několik úspěchů: Výrobce obalových a displejových řešení se úspěšně umístil v pěti z 15 kategorií. Výherci byli vyhlášeni dne 9. června v rámci galavečera v Düsseldorfu.

Stříbro v kategorii „Osobní doplňky, papír, kancelář, kancelářské potřeby“: 1/2podlahové displeje značky Share pro dm drogerie

Pro uvedení sortimentu kancelářských potřeb na trh vyvinula společnost THIMM inovativní řešení. Kancelářské potřeby od přední společensky odpovědné značky Share jsou v dm drogeriích prezentovány v podlahových displejích. V displejích najde své místo velké množství různých papírenských a psacích potřeb, jako jsou bloky, poznámkové papírky a zápisníky, pastelky či propisky. Tři přihrádky na přední straně vytvářejí přehlednou strukturu až pro 15 různých druhů výrobků. Velikost přihrádek lze podle potřeby měnit pomocí lemů a přepážek. Pro zavěšení výrobků jsou na bočních stěnách integrovány perforované desky. Tímto způsobem lze na displeje variabilně umístit tři různě velké produkty. Na wobblerech se mohou spotřebitelé dozvědět i další informace o společnosti. Podlahové displeje jsou kompletně vyrobeny z udržitelné vlnité lepenky. Jsou navrženy pro dlouhodobé použití v maloobchodě a po vyprodání výrobků je lze flexibilně doplňovat.

Kromě stříbrného ocenění získaly navíc displeje Share v soutěži POPAI D-A-CH Awards cenu publika za rok 2022 na Instagramu.

Zlato v kategorii „Cestování, volný čas a automobily, sport a zábava“: Obaly značky Brit Care na potřeby pro domácí mazlíčky

Český rodinný podnik Vafo Praha s.r.o. je předním evropským výrobcem prémiových krmiv pro domácí mazlíčky. Pod značkou Brit Care prodává společnost mimo jiné suché a vlhké krmivo, pamlsky a doplňky stravy pro kočky a psy. Třídílné obaly pro Brit Care se skládají z vložky, obalu s překlápěcím víkem a laserovým výsekem a z digitálně potištěného přebalu. Ve vložce z udržitelné vlnité lepenky jsou výrobky bezpečně fixovány a prezentovány způsobem přátelským pro zákazníka. Na obalu s překlápěcím víkem z hnědé vlnité lepenky jsou vyraženy piktogramy s logem značky. Tyto výseky umožňují sekundární využití obalu jako interaktivní hračky pro kočky. Na přebalu jsou také informativně prezentovány produkty značky Brit Care. Díky technologii digitálního tisku lze nákladově efektivně a rychle vyrábět různé velikosti nákladu pro zahraniční trhy.

Zlato v kategorii „Nápoje, tabák“: 1/4displej pro propagaci výherní soutěže značky effect®

Displeje pro společnost MBG International Premium Brands GmbH byly vyvinuty pro časově omezenou propagaci. Cílem bylo přitáhnout pozornost k výherní soutěži o energetické nápoje značky effect® v místě prodeje. Do 1/4displeje byly pro upoutání pozornosti integrovány výhry, tedy značkový boxovací pytel a boxerské rukavice. Vyplněný tvar získal boxovací pytel díky podpěrnému kříži z vlnité lepenky, který byl umístěn uvnitř pytle. Vývojáři společnosti THIMM zapustili boxovací pytel do podstavce displeje a simulovali tak zavěšení vaku v posilovně. Na výrobku z vlnité lepenky byly také upevněny rukavice. Podstavec byl navíc využit jako komunikační plocha pro značku. Konstrukce umožňuje displeje bez problémů přepravit do obchodu a tam je rychle a snadno sestavit.

Reklamní video displeje effect® bylo navíc oceněno cenou za nejlepší video.

Stříbro v kategorii „Potraviny, předměty každodenní potřeby a cukrovinky“: Podlahový stojan na pomazánky bio značky Tartex

Společnost Allos Hof-Manufaktur je jedním z předních evropských výrobců biopotravin. Pro druhotné umístění pomazánek značky Tartex v maloobchodě vyvinula společnost THIMM inovativní displeje: 1/4podlahové stojany se skládají ze dvou částí. Základ tvoří kónický podstavec, který opticky zdůrazňuje horní část displeje. V displeji ve tvaru nadrozměrné sklenice značky Tartex je umístěno 48 výrobků. Oba díly jsou zabaleny v praktickém obalu a při intuitivní a rychlé montáži vytvoří dvojité dno. Horní část je vybavena prodlouženými spojkami dna, díky minž lze displeje přemísťovat při plném zatížení až do hmotnosti 17 kilogramů.

Stříbro v kategorii „Krása a vůně“: 1/4displej pro péči o vlasy značek invisibobble®, Tangle Teezer a pure97® Kids

Efektivní displej pro společnost New Flag GmbH obsahuje výrobky péče o vlasy značek invisibobble®, Tangle Teezer a pure97® Kids. Vzhledem k tomu, že se výrobky všech tří značek liší svým použitím, bylo cílem je jasně odlišit i v displejích. Tento požadavek zajišťují tři navzájem oddělené úrovně: V polootevřeném plášti displeje jsou od sebe jednotlivé značky opticky odděleny lemy a přepážkami. Různé výšky polic usnadňují spotřebiteli odebírání výrobků. Jednotlivé výseky pro výrobky zajišťují harmonický vzhled v rámci každé oblasti značky. Stabilní 1/4displeje se sestaví a naplněné zbožím zasílají do maloobchodu.

O POPAI D-A-CH Awards

Sdružení Shop! bylo založeno v roce 1936 pod názvem POPAI (Point of Purchase Advertising International). Jako globálně působící nezisková-organizace se dnes Shop! považuje za kompetenční centrum a komplexní komunikační platformu pro „Marketing at Retail.“ Tato organizace již více než 50 let pořádá celosvětové marketingové soutěže a oceňuje nejlepší řešení zlatými, stříbrnými a bronzovými cenami.

O společnosti THIMM

Společnost THIMM Group je vedoucím poskytovatelem řešení pro obaly a distribuci zboží. Portfolio řešení zahrnuje přepravní- a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje), obalové systémy z materiálových kombinací a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Inovativními a udržitelnými řešeními pomáhá společnost THIMM svým zákazníkům s tím, aby se na trhu odlišili a individualizovali. Rodinný podnik ve své Vizi udržitelnosti 2030 předvídá ekonomické, ekologické a sociální výzvy a řeší je. Skupina THIMM si dává za cíl nabízet zákazníkům vždy to nejlepší řešení. Tato silná orientace na zákazníka je hnacím motorem inovační síly a průkopnického ducha společnosti. Za tímto účelem důsledně investuje do rozvoje přítomnosti na trhu a do průkopnických technologií. Rodinný podnik založený v roce 1949 zaměstnává v současné době více než 3 300 zaměstnanců v 21 závodech v Německu, Francii, Polsku, Rumunsku a Česku a v roce 2021 dosáhl ročního obratu přes 698 milionů eur. 

/ 4

Jste novinář? Naši pracovníci pro kontakt s médii jsou Vám kdykoliv k dispozici pro dotazy související s tiskem či médii. Jsme tu pro Vás. Napište nám!

Chcete-li dostávat naše aktuální tiskové zprávy e-mailem, přihlaste se prosím k jejich odběru.

Načíst...