Zážitky z hry přímo na POS: Neobyčejná prezentace her a zboží pro fanoušky

11.12.2019 Společnost THIMM vyrobila pro firmu Ubisoft, významného tvůrce a vydavatele her, hned dva inovativní displeje pro podporu prodeje. Oba paletové prodejní stojany podporují v obchodech s elektronikou a hrami jak prodej videoher, tak i prodej merchandisingových výrobků, které jsou v odvětví videoher stále oblíbenější.
Displej pro počítačovou hru „Anno 1800“ od společnosti Ubisoft

Firma Ubisoft je přední vývojář interaktivních zábavních výrobků na všech rozšířených platformách, jako jsou konzole, chytré telefony, tablety a osobní počítače. Na jaře tohoto roku uvedla tato společnost na německý trh oblíbenou strategickou hru „Anno 1800“ v podobě počítačové hry. Kromě standardní edice DVD-ROM vydala firma i mimořádnou edici. Pro uvedení výrobku na trh vyvinuli odborníci na displeje ze společnosti THIMM nepřehlédnutelný prodejní stojan v podobě historického novinového stánku. Design připomínající období průmyslové revoluce v 19. století přenáší děj hry přímo na místo prodeje. Displeje o rozměru poloviční palety byly vyrobeny z vlnité lepenky s kvalitním offsetovým tiskem. Hry jsou pro zákazníky viditelné a snadno přístupné ze všech čtyř stran displeje. Displej navíc maloobchodním prodejcům poskytuje dostatek místa pro až 60 DVD. Další prostor pro případné mimořádné akce je umístěno za krytem v podobě rolety, který lze dle potřeby odstranit. Displej tak poskytuje maloobchodním prodejcům maximální variabilitu.

Druhý kreativní displej pro společnost Ubisoft je aktuálně umístěn ve specializovaných obchodech a podporuje prodej tzv. Chibi figurek. Deset centimetrů vysoké figurky představují postavy akční videohry „Tom Clancy’s Rainbow Six Siege“. Tyto sběratelské figurky se u gamerů těší stále větší oblibě, protože mají unikátní kód, s nímž je možné dotvářet obsah videohry. Při zahájení prodeje prezentoval displej potenciálním zákazníkům pět figurek v akrylovém boxu, který figurky chránil proti krádeži. Velmi kvalitní prodejní displeje jsou navrženy pro dlouhodobé používání, protože sběratelské kousky jsou v pravidelných intervalech doplňovány o nové figurky. I tento displej s ofsetovým potiskem vývojáři společnosti THIMM navrhli tak, aby jej bylo možno variabilně přizpůsobit situaci: toppery je možné v maloobchodě měnit, takže majitel obchodu se může rozhodnout, kterých pět figurek bude aktivně propagovat.

O společnosti THIMM
Skupina THIMM je lídrem v poskytování řešení pro balení a distribuci zboží. Portfolio firmy zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, POS & POP produkty, kvalitní prodejní stojany (displeje), obalové systémy z různých materiálových kombinací a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Spektrum nabídky doplňuje široká paleta služeb spojených s balením v rámci celého dodavatelského řetězce. K okruhu zákazníků patří známé koncerny vyrábějící značkové zboží napříč všemi obory. Rodinný podnik založený v roce 1949 zaměstnává více než 3 500 zaměstnanců ve 22 závodech v Německu, Česku, Rumunsku, Polsku, Francii a Mexiku a v roce 2018 dosáhl ročního obratu přes 645 milionů eur.

  • Displej pro prodej výrobků „Tom Clancy’s Rainbow Six Siege“ od společnosti Ubisoft

Jste novinář? Naši pracovníci pro kontakt s médii jsou Vám kdykoliv k dispozici pro dotazy související s tiskem či médii. Jsme tu pro Vás. Napište nám!

Chcete-li dostávat naše aktuální tiskové zprávy e-mailem, přihlaste se prosím k jejich odběru.

Načíst...
Tato webová stránka používá soubory cookie k zajištění nejlepších možných služeb. Vaší návštěvou na www.thimm.cz souhlasíte s Použití souborů cookie.