Dekorace do výloh

dekorace-do-vyloh-kostky-zavesne-prvky-obchod-THIMM.jpg

První dojem je důležitý. V případě dekorací ve výlohách většinou rozhoduje jen několik málo vteřin, zda zákazníka nadchnou, a ten vstoupí do obchodu, nebo ne. Proto jsou dekorace ve výlohách nadále podstatným faktorem úspěchu a stále si zachovávají velký význam.

Dekorace do výloh – prvek, který upoutá pozornost jako první

Pokud jsou dekorace do výloh optimálně umístěné, mohou vzbudit zájem zákazníků o nákup. Většinou totiž rozhodují jen dvě věci: Jednak jsou to informace, které zákazník díky dekoracím ve výloze získá, a pak jsou to rozhodnutí o nákupu, která jsou právě díky dekoracím přijímána většinou emocionálně a nevědomky.

Jako prvek, který upoutá pozornost, jako poskytovatel informací a jako inspirace jsou dekorace do výloh důležitým komunikačním kanálem. Stojany, plakáty a dekorační kostky s doplňkovými prvky, například světlem a zvukem, mohou dát nové impulzy k nákupu.

Dekorace do výloh jako komunikační kanál

Pozvěte své zákazníky prostřednictvím emocionalizace a vyprávění příběhů, aby vizuálně a emocionálně zažili Vaše dekorace do výloh. Odlišit Vaše výrobky a značku od ostatních obchodníků je stále důležitější a optimálně toho dosáhnete pomocí dekorací do výloh. Výkladní skříň jako komunikační kanál je a v budoucnu bude stále důležitější.

Společnost THIMM Vám pomůže vyvinout, navrhnout a vyrobit dekoraci do výlohy podle Vašeho přání a Vašich požadavků.

Prvky dekorace do výlohy

Dekorační kostka, závěsné prvky, podesta, stojan nebo plakát; je jedno, pro který dekorační prvek se rozhodnete, my Vám pomůžeme při optimální prezentaci Vašich výrobků a Vaší značky.

Dekorační kostka

Dekorační kostky se mohou použít jako část dekorace do výlohy nebo jako samostatný prvek. Dekorační kostka o šesti stranách v provedení 360 stupňů zaručuje z každého úhlu zajímavý pohled a na POS tak model umožňuje komunikaci ze všech stran.
Pomocí různých tvarů a rozličných možností povrchové úpravy získají dekorační kostky svůj individuální wow efekt. Kombinace několika dekoračních kostek pak poskytuje velkou komunikační plochu na malém prostoru.

Banner, závěsné prvky a mobilní prvky

Závěsné prvky se v maloobchodě využívají velmi často, ať už v supermarketu, lékárnách, parfumeriích nebo v obchodech s módou. Díky možnosti oboustranného potisku se závěsné prvky často používají pro akční nabídky nebo ve formě banneru jako dílčí prvek kompletní dekorace do výlohy. Jako dekorační nebo informační prvek osloví závěsné elementy zákazníka okamžitě. Výhodou závěsného prvku je vysoký účinek na dálku a oboustranná reklamní plocha s možností individuálního potisku. Tyto prvky vzbudí pozornost i díky tomu, že se mírně pohybují sem a tam.

Stojan z lepenky/standee

Stojany z lepenky, nazývané také standee, se mohou používat v nejrůznějších tvarech od životní velikosti po malé tvary a designy pro nejrůznější obory. Speciální možnosti povrchové úpravy dodají stojanu z lepenky „zvláštní kouzlo“ a propůjčí mu kvalitní vzhled. Využijte stojan z lepenky k prezentaci image a značky nebo k uvedení Vašich výrobků na trh. Pomocí podest, háků, malých regálových systémů nebo odkládacích ploch prezentujete své výrobky zcela individuálně a podle potřeb kampaně. Jako doplněk k vlastním výrobkům pak můžete do stojanu integrovat informační materiál pro zákazníky. Tak využijete stojan z lepenky jako řešení All-in-One.

Plakáty

Plakáty jsou prvkem na místě prodeje, které přitahují pozornost. Plakáty v různých formátech lze použít ve výlohách i v prodejním prostoru nebo jako pultové stojany. Výhoda: Plakáty lze integrovat jako stojící prvky i jako závěsné dekorace.
Plakáty se většinou liší formátem a hloubkou. Pro dosažení účinku hloubky se u blokových plakátů používají formáty z vlnité lepenky. Pod pojmem counter cards naopak rozumíme malé plakáty pro použití u pokladny.

Načíst...