Skutečný kompliment nás může učinit ještě krásnějšími. Kampaní „Jste krásní“ se společnost flaconi cíleně snaží vybídnout lidi a zvýšit povědomí o komplimentech jako projevech vzájemné úcty. Jsou to totiž právě komplimenty, které nás rozzáří a probudí naši vnitřní krásu.
Pocit krásy a úcty začíná prvním dojmem – obalem. Prostřednictvím exkluzivního obalu, cíleným oslovením „Jste krásní!“ a kvalitními výrobky vyjadřuje flaconi kompliment svým zákazníkům.
Tímto sloganem oslovuje společnost flaconi své zákazníky. flaconi je jeden z předních e-shopů (www.flaconi.de) s kosmetickými výrobky v Německu. S více než 850 značkami a 55 000 výrobky nabízí bezkonkurenční paletu výrobků. Mezi produkty, které flaconi nabízí na svém e-shopu, patří parfémy, pečující kosmetika, make-upy, vlasové přípravky či přírodní kosmetika. Svým rozmanitým výběrem a personalizovanými nabídkami chce flaconi denně přinášet nové inspirace.
Pocit krásy a úcty začíná prvním dojmem – obalem. Prostřednictvím exkluzivního obalu, cíleným oslovením „Jste krásní!“ a kvalitními výrobky vyjadřuje flaconi kompliment svým zákazníkům.
Společnost THIMM vyrobila pro flaconi udržitelný zasilatelský obal, který zaručuje pozitivní zážitek při rozbalování a cíleně oslovuje zákazníky. Zasilatelský obal pro flaconi se skládá ze tří dílů: vnějšího obalu, vložky s flexibilními přepážkami na dně obalu a fixace pro aretaci shora. Přebal má víko, které je na vnější hnědé straně potištěno dvoubarevným přímým tiskem, a na vnitřní bílé straně je potištěné technologií High-Quality-Post-Print (HQPP). Integrovaná flexibilní přepážka z vlnité lepenky slouží k variabilní fixaci produktů různých velikostí a chrání je během přepravy. Flexibilní přepážka nahradila předchozí fixaci z bublinkové folie. Snížil se tak podíl cizích obalových prostředků a zasilatelský obal je v konečném důsledku udržitelnější. Společně s přihrádkou z vlnité lepenky fixuje digitálně potištěná rastrová vložka z papíru výrobky na výšku. Obal tak poskytuje komplexní ochranu výrobku. Rastrovou vložku lze optimálně využít jako reklamní plochu v obalu. Společnost flaconi využívá tuto plochu pro aktuální kampaně, například pro ohlášení nové flaconi Live Shopping Show, představení beauty adventního kalendáře flaconi nebo pro reklamu nových výrobků. Digitální tisk se perfektně hodí zejména pro promoční akce a sezónní kampaně, neboť při nich není zapotřebí tiskových štočků. Tak lze okamžitě reagovat na krátkodobé změny a přání zákazníka: Flexibilita a rychlost jsou v souladu s jednoduchou personalizací a vysokou kvalitou barev.
Celý koncept zasilatelského obalu flaconi je velmi zajímavý, protože nabízí hned několik výhod: cílené oslovení zákazníků, udržitelnou fixaci z vlnité lepenky, maximální ochranu baleného zboží a kvalitní potisk. Specifická je kombinace různých tiskových technologií. Jednotlivé součásti zasilatelského obalu pro e-shop flaconi lze realizovat individuálně a vybrat tak přesně ten optimální tiskový postup. Zasilatelské obaly flaconi tak získávají novou intenzivní barvu a obal flaconi funguje jako aktivní propagátor značky.
Přečtěte si více o obalu flaconi.
Společnost flaconi našla v THIMM partnera pro vývoj kvalitního zasilatelského obalu s integrovanou fixací produktů z vlnité lepenky a pro cílené oslovení zákazníků. Obal flaconi je aktivním ambasadorem značky a v konstrukci a designu ladí se sloganem firmy „Find your beauty. Everyday."
Steffen Christ, provozní ředitel flaconi, říká ke spolupráci s THIMM:
„Naším cílem je přejít na obalové řešení, které umožňuje bezpečné zasílání zásilek bez použití bublinkové folie. Společně s THIMM jsme vyvinuli zasilatelský obal, který nejen že ideálně reprezentuje naši značku a zlepšuje zážitek při rozbalování u našich zákazníků a zákaznic, ale také se ze 100 % skládá z recyklovatelných materiálů.“
Společnost THIMM provázela a podporovala proces implementace nových zasilatelských obalů u flaconi od poradenství a vývoj až po výrobu.
Armin Spitzbart, Market Specialist E-Commerce, THIMM pack'n'display komentuje: „Společně se nám podařilo vyvinout obalové řešení, které pro zákaznice a zákazníky flaconi mění zážitek z rozbalování. Použitím pouze vlnité lepenky zlepšujeme recyklovatelnost celého obalu, aniž bychom se museli vzdát výjimečného zážitku při rozbalování a zvýraznění značky. Cílenou komunikaci lze díky různým tiskovým možnostem pokaždé přizpůsobit a pro zákaznice a zákazníky se pak zasilatelský obal stává zážitkem.“