„Udělat ze své vášně povolání“ – sen, který má mnoho lidí. Ten je však často při první překážce zavržen nebo se na něj zapomene. Inspirativní příběh společnosti Duderstädter Gin Manufaktur a jejího ginu „Glücksfall No. 1“ ukazuje, že za sen se vyplatí bojovat 1“.
Tento titulek popisuje zajímavý úspěšný příběh manželů Hasseových a společnosti Duderstädter Gin Manufaktur. Od začátku roku 2019 se mladá startupová společnost se sídlem uprostřed Duderstadtu, města s tisíciletou historií, specializovala na vývoj a výrobu vlastního, jedinečného ginu. Co nejdříve bylo koníčkem lékárníka Hasseho a jeho manželky, se rychle změnilo ve vášeň. Receptura pro London Dry Gin „Glücksfall No. 1“, který se od té doby láskyplně destiluje a plní do lahví, vznikla v intenzivní a vzrušující vývojové fázi z čerstvých regionálních bylin a ovoce. Osvěžující chuť citrusových plodů a rozmarýnu je dokonalým zchlazením v horkých letních dnech a skutečným požitkem pro smysly.
Přišli jste mu na chuť? Gin „Glücksfall No. 1" můžete zakoupit u různých prodejních partnerů www.gluecksfall-gin.de nebo v regionálních gastronomických zařízeních v okolí města Duderstadt.
Kvalita, vášeň a nezapomenutelný zážitek – to je synonymum pro kvalitní gin „Glücksfall No. 1" a přesně tyto hodnoty musí ztělesňovat i obal. Zajímavý příběh startupové firmy z Duderststadtu přitom rozhodujícím způsobem charakterizoval vývojový proces a design luxusního dárkového balení.
První dojem je pro zákazníky často rozhodujícím kritériem, zda si produkt koupí, či nikoli. Luxusní dárkové balení startupové firmy díky svému atraktivnímu designu okamžitě zaujme a díky struktuře dřeva vzbuzuje pocit, že otevíráte opravdovou lékárenskou skříňku. Konstrukce v podobě skříňky se dvěma dvířky umožňuje rychlé otevření a zavření a ideálně prezentuje výrobky.
Nejen gin je skutečným zážitkem pro smysly. Úžasný potisk připomínající dřevo a geniální integrace reklamního materiálu do obalu zajišťují při jeho otevření „wow“ efekt. Integrovaná vložka z vlnité lepenky ve vnitřním prostoru zajišťuje optimální ochranu výrobku a přitáhne pozornost na láhev ginu v designu lékárenské lahvičky, skleničku a gravírovanou odměrku. Elegantní umístění obsahu a uspořádání vnitřního prostoru završují nezapomenutelný zážitek při rozbalování a vytvářejí tak pocit skutečné události. Zlatým hřebem rozbalování jsou vylaserované nápisy.
Díky atraktivnímu designu a robustní konstrukci lze luxusní dárkové balení použít jako pultový displej pro prezentaci produktu nebo ho lze využít také jako zasilatelský obal. Luxusní dárkové balení se také perfektně hodí jako dárek, kterým potěšíte své nejmilejší.
Chtěli byste své zákazníky nadchnout jedinečným obalem? Ve formě dárkového obalu, prodejního obalu nebo pultového displeje – s obalem nebo displejem od THIMM se to vždy podaří. Kontaktujte nás přímo!
Leoš MásloK výsledku luxusního dárkového balení Nadine a Michael Hasseovi, majitelé společnosti Duderstädter Gin Manufaktur, říkají:
„Ve firmě THIMM pack'n'display jsme našli fantastického partnera, kterého jsme si okamžitě získali naším nápadem prezentovat náš gin společně se skleničkou a malým překvapením v lékárenské skříňce. Jednoduchými prostředky jsme z krabice od bot a ulamovacím nožem vytvořili vzor, kterým jsme mohli vyjádřit své představy o konečném výrobku. Společnost THIMM pack'n'display tyto nápady přijala a skvěle nás doprovázela svou vysokou kompetencí a dlouholetými zkušenostmi. Naše požadavky na funkčnost, ochranu životního prostředí, ochranu výrobku, manipulaci a vizuální dojem společnost THIMM°pack'n'display převzala a dále rozvíjela, takže jsme pro náš gin nakonec získali dokonalý konečný produkt. Dá se říci, že tímto dárkem v podobě lékárenské skříňky jsme doplnili náš sortiment a můžeme tak ještě lépe prezentovat náš gin „Glücksfall No 1“."
Společnost THIMM provázela a podpořila proces vzniku luxusního dárkového balení od poradenství až po výrobu:
„Z příběhu Duderstädter Gin Manufaktur jsme byli přímo nadšeni a o to spokojenější jsme s balením, který jsme mohli vyvinout a vyrábět společně se zákazníkem. Oslovila nás výzva, že stejně jako v případě mnoha startupových firem, které stojí na začátku své cesty, zákazník nevěděl, který prodejní kanál bude ten nejúspěšnější. Bylo tak zapotřebí najít řešení „omnichannel“. Technicky jsme dokázali v případě luxusního dárkového balení využít celý náš potenciál. Od digitálního tisku až po laserový výsek – obal je řešen čistě digitálním workflow, což nám umožňuje optimálně doprovázet zákazníka na jeho cestě. Obal je však průkopníkem nejen z technického hlediska, ale svým výrazným designem a vášní přesvědčí i vizuálně!“