Jedna digitálně potištěná sada obalů s 12 tiskovými motivy pro Ontex

case-studies-ontex-digitalbedruckte-verkaufsverpackung-kundenansprache-kaufimpulse-design-pos-THIMM.jpg

Ze 4 udělal THIMM 12!

Digitálně potištěné prodejní obaly jsou výsledkem společného vývoje obalů se společností Ontex. Díky digitálnímu tisku bylo možné vytvořit tři různá pozadí a různé motivy pro každou ze čtyř standardních velikostí plenek, a tak na trhu představit 12 přizpůsobených obrázků místo pouhých čtyř. THIMM navrhl novou grafiku obalů tak, aby na zákazníkům v místě prodeje usnadňovala výběr a zároveň podněcovala k nákupu.

Společnost Ontex je přední mezinárodní dodavatel řešení osobní hygieny pro všechny generace. Společnosti Ontex a THIMM uspořádaly společný workshop s cílem vytvořit komunikační koncept orientovaný na zákazníky.

Individualizované designy byly vytvořeny tak, aby cílily přímo na zákazníky a působily na ně na emoční úrovni. Tyto na míru šité designy a prvotřídní kvalita tisku na obalu byly možné díky digitálnímu tisku. Exkluzivita digitálně potištěných prodejních obalů přispívá k propagaci prodeje. Díky tomu, že společnost THIMM používá technologii digitálního tisku, je možné vytvořit individualizované designy v rámci jedné produktové série. Digitálně potištěné prodejní obaly od společnosti Ontex mají velkou reklamní a komunikační plochu, pro kterou lze navrhnout celou řadu poutavých obrázků a motivů pozadí specifických pro cílovou skupinu. To znamená, že prodejní obaly hrají významnou roli při velmi účinném vystavení výrobků a zapůsobení na zákazníky v místě prodeje.

Více o digitálně potištěných obalech pro efektivní prodej plenek Ontex najdete zde.

„Jsem hrdý na to, že mohu spolupracovat s týmem společnosti THIMM a dát tomuto projektu jasné tvary a že Ontex je první společností, která takovou inovaci nabízí na francouzském trhu. Společně jsme potenciál této nové technologie maximálně využili. Vytváření přidané hodnoty inovací znamená opravdu hodně.“

Gaston Carrere, Responsable Packaging / Packaging Manager, Ontex Francie SAS

Digitálně potištěné prodejní obaly pro Ontex - různé motivy pro každou ze čtyř standardních velikostí plenek

Digitálně potištěné prodejní obaly pro místo prodeje - Nové příležitosti v oblasti cílení na zákazník pro odvětví značkových výrobků

  • Účinná prezentace značky díky prvotřídní kvalitě digitálního tisku
  • Posílení věrnosti značce díky personalizovanému cílení na zákazníky
  • Různé designy pro různé velikosti výrobku
  • Řada digitálně potištěných prodejních obalů pro čtyři řady výrobků s cílem zvýšit prezentaci v místě prodeje (POS)
  • Ideální pro změnu kampaně
  • Podpora zážitku vybalování
  • Exkluzivita obalu díky individualizovanému designu
  • Naprostá flexibilita v případě výrobků uváděných na trh a testovacích sérií
  • Cenově optimální řešení i pro malé série digitálně potištěných prodejních obalů
Digitální potisk obalů: různé tiskové motivy - individualizace obalů - cílené oslovení zákazníků na POS.
Načíst...