Ze 4 udělal THIMM 12!
Digitálně potištěné prodejní obaly jsou výsledkem společného vývoje obalů se společností Ontex. Díky digitálnímu tisku bylo možné vytvořit tři různá pozadí a různé motivy pro každou ze čtyř standardních velikostí plenek, a tak na trhu představit 12 přizpůsobených obrázků místo pouhých čtyř. THIMM navrhl novou grafiku obalů tak, aby na zákazníkům v místě prodeje usnadňovala výběr a zároveň podněcovala k nákupu.
Společnost Ontex je přední mezinárodní dodavatel řešení osobní hygieny pro všechny generace. Společnosti Ontex a THIMM uspořádaly společný workshop s cílem vytvořit komunikační koncept orientovaný na zákazníky.
Individualizované designy byly vytvořeny tak, aby cílily přímo na zákazníky a působily na ně na emoční úrovni. Tyto na míru šité designy a prvotřídní kvalita tisku na obalu byly možné díky digitálnímu tisku. Exkluzivita digitálně potištěných prodejních obalů přispívá k propagaci prodeje. Díky tomu, že společnost THIMM používá technologii digitálního tisku, je možné vytvořit individualizované designy v rámci jedné produktové série. Digitálně potištěné prodejní obaly od společnosti Ontex mají velkou reklamní a komunikační plochu, pro kterou lze navrhnout celou řadu poutavých obrázků a motivů pozadí specifických pro cílovou skupinu. To znamená, že prodejní obaly hrají významnou roli při velmi účinném vystavení výrobků a zapůsobení na zákazníky v místě prodeje.
Více o digitálně potištěných obalech pro efektivní prodej plenek Ontex najdete zde.
„Jsem hrdý na to, že mohu spolupracovat s týmem společnosti THIMM a dát tomuto projektu jasné tvary a že Ontex je první společností, která takovou inovaci nabízí na francouzském trhu. Společně jsme potenciál této nové technologie maximálně využili. Vytváření přidané hodnoty inovací znamená opravdu hodně.“
Gaston Carrere, Responsable Packaging / Packaging Manager, Ontex Francie SAS