Čas na nové tradice – s marmeládou z tuby. Kromě nových tradic přináší potravinářská startupová firma Marmetube především inovaci do každodenního života. Díky konceptu marmelád už ne ze skla, ale z tuby, je hamburská firma jedním z nejúspěšnějších nováčků posledních let. Aby se značka dostala do většího povědomí, sází Marmetube na obaly a displeje z vlnité lepenky od THIMM.
Už nikdy nechutné zbytky másla ve skleničce s marmeládou – to slibuje hamburský start-up Marmetube svým zákazníkům. Jak je to možné? Díky ovocné pomazánce z tuby se 100% recyklovaným hliníkem. Vize a firemní ideály stojící za tímto inovativním produktem jsou však mnohem širší. Jako inovativní start-up stojí Marmetube za trvale udržitelným a ohleduplným zacházením se zdroji. Ovocnou pomazánkou z tuby chtějí zakladatelé potravinového start-upu revolučně změnit svět pomazánek a pomoci s přípravou ranního snídaňového rituálu. Díky Marmetube je snídaně flexibilní, ať už v kanceláři, na dovolené nebo na cestách.
„Nápad na marmeládu z tuby vznikl při snídani. Jeho strůjcem byl vlastně malý syn našeho spoluzakladatele Dennise. Když se totiž pokoušel sám si natřít na chleba marmeládu ze skleničky, vypadla mu z rukou a rozbila se. Když nám to Dennis vyprávěl, všem nám vrtala v hlavě stejná otázka: Proč vlastně neexistuje marmeláda v tubě? Tak se narodil náš start-up. Abychom později mohli naše výrobky optimálně prodávat i v obchodě, našli jsme v THIMM partnera, který se vyzná v obalech a ve druhotném umístění. Pro nás ta správná kombinace!“
Marmetube je teď k dostání ve velkých supermarketových řetězcích jako je Edeka, Kaufland nebo Rewe. Kromě sedmi standardních druhů, mezi které patří jahoda, malina, meruňka, višeň, broskev, ostružina a jahoda s rebarborou, které se na POS prezentují v druhotném umístění, jsou v letní a zimní sezóně v nabídce i limitované příchuti. Pro diferenciaci sezónní nabídky byly letní ovocné pomazánky prezentovány ve fialovém paletovém displeji z vlnité lepenky.
Na zimu 2020 už jsou připraveny limitované edice jablko se skořicí a hruška s vanilkou a brzy se objeví na pultech obchodů.
Kromě displejů z vlnité lepenky vyvinula společnost THIMM obalové řešení 2 v 1, které je vhodné k přepravě tub a lze je také umístit v obchodě jako regálový obal. Jednobarevný tisk umožňuje jasnou komunikaci výrobku, která zjednodušuje manipulaci v celém logistickém řetězci.
Už máte chuť? Pak si v e-shopu Marmetube objednejte marmeládu z tuby.
„Inovativní start-upy, jako je právě Marmetube, ukazují, že i v každodenních věcech se skrývá obrovská inovační síla. O to víc nás samozřejmě těší, že můžeme této mladé firmě poradit a podpořit ji při propagaci výrobků formou obalů a displejů z vlnité lepenky. Společně se zákazníkem můžeme vytvořit možnosti komunikace, které začínají již při přepravě a v obchodě vzbudí zájem spotřebitelů jako regálový obal nebo jako mobilní druhotné umístění volně na prodejně.“
Start-up Marmetube je na trhu od roku 2018. Pod heslem „Čas na nové tradice“ sází firma z Hamburku na přírodní ingredience, ekologicky udržitelné obaly a jednoduché použití pro spotřebitele.
Aby si mladá firma zajistila pozornost a větší známost, je zejména u potravin důležité, aby se kromě on-line prodeje dostaly i do regionálních maloobchodů. POS je a zůstane silným komunikačním prvkem mezi firmou a spotřebiteli.
Marmeládu z tuby lze prodávat díky komplexnímu konceptu POS z vlnité lepenky. Zejména u nových výrobků však často není příliš efektivní soustředit se pouze na regálový obal.
„V regálech se stále objevují silné značky, které jsou zákazníkům známé již desítky let. Nové výrobky to pak mají těžké, protože prodejní plochy v regálu jsou zpočátku velmi malé, zákazník je snadno přehlédne, nebo produkty nevytváří potřebný podnět k nákupu,“ dodává Werner Schatton. Nejlepší řešení pro zákazníka: Obaly a displeje z vlnité lepenky. Kromě vývoje designu a kompletní výroby společnost THIMM obaly a displeje z vlnité lepenky kompletuje a zasílá je přímo na prodejní místa.
Další informace najdete také na naší stránce Výrobky „Obal a displej z vlnité lepenky“.
Použitím obalů a displejů z vlnité lepenky sázíte na ekologické a udržitelné výrobky. Vlnitá lepenka se totiž skládá výhradně z obnovitelných surovin, je recyklovatelná a biologicky odbouratelná. Na uvedených odkazech získáte další informace o surovině vlnitá lepenka a o udržitelných obalech od společnosti THIMM.
Pro hamburský start-up je naproti tomu výhodou jiná surovina: hliník. Na tento obalový materiál firma sází z dobrého důvodu. Hliník je několikanásobně recyklovatelný a díky nízké hmotnosti boduje při přepravě. Zakladatelé Marmetube kladou velký důraz na udržitelnost i při výběru ovoce. Použitím ovoce z Evropy a díky výrobě v Německu mají být emise z přepravy a výroby co nejmenší. Více informací o firemním mottu Marmetube najdete na www.marmetube.de.
Vzbudili jsme Váš zájem? Nechte se inspirovat konceptem POS z vlnité lepenky a proberte s námi propagaci svých výrobků na POS.