Udržitelný obal na oblečení od společnosti CARTA Clothing

obal-obleceni-trvala-udrzitelnost-e-commerce-ochrana-druhu-zivotni-prostredi-thimm.jpg

Ochrana ohrožených druhů zvířat, trvalá udržitelnost a digitální technologie – nejdříve neobvykle znějící kombinace, která přímo nesignalizuje módní značku a vyvolává otázky. Co má móda společného s ochranou zvířat a jak lze vůbec kombinovat oblečení a digitální technologie? Startupová firma CARTA Clothing našla cestu ke vzájemnému propojení udržitelného oblečení a digitálních technologií a touto cestou tak přispívá k ochraně ohrožených druhů zvířat.

Společnost CARTA - mladý startup s inspirující vizí

Mladá startupová firma CARTA Clothing, která byla založena v létě 2020, se od samého počátku snaží posílit ve společnosti povědomí o životním prostředí a prostřednictvím kreativního a zábavného využívání digitálních technologií upozornit na historii ohrožených a vyhynulých druhů zvířat a rostlin. Ve svém e-shopu www.cartaclothing.de prodává od začátku roku 2021 udržitelnou a férovou módu, která se od ostatních produktů odlišuje digitální interakcí. Díky inovativnímu použití počítačového vidění a rozšířené reality se zákazníci mohou informovat o ohrožených nebo vyhynulých druzích živočichů a rostlin, a dokonce je přivést přímo k sobě do obývacího pokoje. Stačí vyfotografovat výšivku vytištěnou na objednaném kusu oděvu fotoaparátem chytrého telefonu a zákazník se dozví více o historii ohroženého živočišného či rostlinného druhu.

Kromě vlastního ekologického a trvale udržitelného zaměření výrobních procesů a dodavatelských řetězců podporuje CARTA také organizace věnující se ochraně živočichů a životního prostředí při záchraně ohrožených druhů. Deset procent z tržby za každý prodaný výrobek věnuje některé z vybraných organizací, například Jane Goodall Institut Deutschland (JGI). Ve spolupráci s těmito organizacemi sleduje tým CARTA Clothing cíl chránit ohrožené druhy zvířat a rostlin, a tím i životní prostředí a planetu. Vše ve znamení ekonomie a ekologie.

Ohrožené a vyhynulé druhy zvířat a rostlin, které Carta podporuje
Společnost CARTA podporuje ochranu zvířat a rostlin a zasazuje se o ochranu planety. (Foto ©Carta Clothing)

Funkční a udržitelný obal na oblečení pro e-commerce

Startupová firma jako CARTA Clothing, která se zaměřuje na trvalou udržitelnost a ekologické hospodaření, potřebuje také vhodný obal na oblečení, který splňuje funkční požadavky internetového obchodu a dále odráží trvale udržitelné zaměření společnosti CARTA.

Kdo si objedná oblečení v e-shopu, chce jej samozřejmě obdržet neporušené a v původním stavu. Díky obalovému řešení pro e-commerce THIMM ParcelProof, které má integrovaný bezpečnostní uzávěr z vlnité lepenky, je zásilka optimálně chráněna během celé přepravy. Kromě bezpečnosti při přepravě chrání zasilatelský obal také před krádeží, neboť díky uzavíracímu mechanismu jej není možné otevřít bez poškození.
Udržitelnost a ochrana životního prostředí jsou pro CARTA prioritou, proto musí i obal odpovídat cílům trvalé udržitelnosti tohoto startupu. Použitím ekologické vlnité lepenky z trávy a uzavíracího mechanismu, který je kompletně vyroben z vlnité lepenky z trávy, je obal na oblečení 100% udržitelný a lze ho bez obav recyklovat.

E-commerce zažívá boom a stále více firem prodává své zboží online cestou. Proto je velmi důležité odlišit se intenzivním a atraktivním potiskem. Jednoduchý, ale přesto jednoznačný tiskový obraz obalu ve spojení s jedinečným vzhledem vlnité lepenky z trávy odráží vizi společnosti CARTA a okamžitě upoutá pozornost. Osobní poselství uvnitř obalu pomáhá nadchnout zákazníka a vytváří vzrušující zážitek při rozbalování. Vaši zákazníci se tak zároveň stanou Vašimi fanoušky.

Ke spolupráci a finálnímu obalu na oblečení říká Philipp Mutschler, zakladatel zeleného startupu:

„Naším posláním a také naším cílem je vytvořit udržitelnou a férovou módní značku, která svým dílem přispěje k ochraně planety prostřednictvím zážitkového a vzrušujícího využití digitálních technologií. Proto pro nás bylo velmi důležité, aby se téma trvalé udržitelnosti projevilo i v našem obalu. Skupina THIMM se tohoto nápadu okamžitě chopila a ve skvělé spolupráci vznikl obal z vlnité lepenky z trávy, který nejen zaručuje bezpečnou přepravu, ale také pomáhá chránit naše životní prostředí."

Při realizaci vize a vývoje obalu na oblečení doprovázela a podpořila startupovou společnost firma THIMM:

„Společně s CARTA Clothing jsme dokázali vyvinout obal pro e-commerce, který lze perfektně sladit s vizí startupu a cílem ochrany životního prostředí. Přání a požadavky společnosti CARTA Clothing byly jako stvořené pro použití vlnité lepenky z trávy v kombinaci s bezpečnostním uzávěrem THIMM ParcelProof. Díky inovativnímu designu včetně natištěného nápisu uvnitř je obal velmi zajímavý a dotváří tak poselství značky.“  

Nyní zakoupit obaly na oblečení přímo u výrobce!

Leoš Máslo

Chcete své výrobky prodávat online a hledáte vhodný obal? Ať už se jedná o oblečení, kosmetiku nebo šperky – pro váš výrobek najdeme to správné obalové řešení. Informujte se o obalech pro e-commerce nebo nás kontaktujte přímo – rádi vám poradíme!

Leoš Máslo
telefon: +420 602 247 103

Zvláštnosti obalu na oblečení

  • Bezpečnost po celou dobu přepravy: Udržitelný uzavírací systém s inovativním úchytem víka zajišťuje neporušenost a optimální ochranu oděvu během celé přepravy. Díky bezpečnostnímu konceptu je Vaše zásilka co nejlépe chráněna před krádežemi třetími osobami a dorazí k Vám v původním stavu.  
  • Snadné a rychlé otevření zasilatelského obalu: Integrovaná odtrhovací perforace umožňuje rychlé a snadné otevření zasilatelského obalu.
  • 100% ekologicky udržitelný: Díky uzavíracímu mechanismu z vlnité lepenky z trávy není k zavření obalu zapotřebí žádná lepící páska. Obal na oblečení se tak skládá ze 100 % z přirozeně obnovitelných surovin a lze ho likvidovat jako hodnotnou surovinu spolu se sběrovým papírem.
  • Poselství zákazníkům uvnitř obalu: Díky speciální konstrukci disponuje obal na oblečení dostatkem místa a své zákazníky tak můžete příjemně překvapit osobním poselstvím, například poděkováním a podpisem. Přímé oslovení zákazníka je při rozbalování nezapomenutelným zážitkem s wow efektem a podporuje jak branding Vaší značky, tak loajalitu zákazníků.  
  • Inovativní vlnitá lepenka z trávy: Na rozdíl od běžné vlnité lepenky se vlnitá lepenka z trávy skládá až ze 30 % z vláken z trávy a ze 70 % ze sběrového papíru. Vzhledem k tomu, že zde použitá surovina tráva se v rámci opatření na ochranu krajiny produkuje v místě papírny, jsou emise v porovnání se zpracováním odpadního papíru o 5 % nižší. Vlnitá lepenka z trávy tak přispívá k ochraně přírodních zdrojů. Velmi pozitivně je přitom ovlivněna biodiverzita, kvalita půdy i klimatické změny. Kombinací trávy a papíru vzniká jedinečný vzhled, který umožňuje vizuální diferenciaci na trhu.

 

Načíst...