Globální nezisková organizace je kompetenční centrum Shop! (dříve POPAI). Jedná se o „rozsáhlou“ komunikační platformu pro marketing a maloobchod. Za vynikající aktivity na místě prodeje získávají podniky a poskytovatelé služeb již mnoho let ocenění „POPAI D-A-CH Award“. Ocenění „POPAI D-A-CH Awards“ pokrývají celé spektrum marketingu v místě prodeje.
Ocenění nejlepších řešení v kategoriích: materiály POS, digitální média, komplexní opatření na podporu prodeje, vizuální merchandesing, design maloobchodu, vybavení prodejen, systémy shop-in-shop a vlajkové prodejny.
Obaly oceněné v národní soutěži OBAL ROKU se mohou hlásit do mezinárodních soutěží. Kategorie hodnocení: Potraviny, Nápoje, Kosmetika, Dárkové obaly, Etikety, Elektronika, POS & POP displeje, E-Commerce, Automotive & Transportní obaly, Ostatní.
V roce 2020 v soutěži uspělo celkem 6 obalových řešení ze skupiny THIMM.
POPAI CE je středoevropskou pobočkou světové asociace POPAI a každoročně pořádá soutěž POPAI AWARDS o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. Posláním soutěže je podporovat marketing v prodejních místech a nové oborové trendy, které představují reklamu v in-store jako efektivní komunikační médium nejblíže nakupujícímu. Soutěž patří mezi vrcholné události oboru a prezentuje nejnovější prostředky in-store komunikace, systémy podpory prodeje a další podpůrné propagační nástroje.
Obaly oceněné v národní soutěži OBAL ROKU se mohou hlásit do mezinárodních soutěží. Kategorie hodnocení: Potraviny, Nápoje, Kosmetika, Dárkové obaly, Etikety, Elektronika, POS & POP displeje, E-Commerce, Automotive & Transportní obaly, Ostatní.
V roce 2019 v soutěži uspělo celkem 5 obalových řešení ze skupiny THIMM.
Promotional Gift Award získávají produkty, které splňují požadavky na moderní a komunikačně výrazný reklamní předmět.
Kritéria hodnocení: nápad na produkt / hodnota inovace, kvalita designu, vhodnost formy, kvalita provedení, možnosti reklamy, udržitelnost, životnost, použití ekologických materiálů, transparentnost podložená certifikáty, komunikativní potenciál, reklamní efekt a potenciál pro věrnost zákazníka a značce.
Mezinárodní ocenění, které uděluje organizace World Packaging Organisation (WPO).
Ocenění WorldStar Packaging Award mohou získat jen ty obaly, které již byly oceněny v národní soutěži. Vítěze, kteří tak budou považování za „nejlepší mezi nejlepšími“, vybere porota na základě kritérií Účel, Inovace a Grafický design.
Soutěž display Superstar Award vyznamenává ročně nejlepší promoční a prodejní akce na Point of Sale. Všechny přihlášené exponáty jsou vystaveny návštěvníkům a porotě na evropské výstavě pro vizuální komunikaci „viscom düsseldorf“.
Nezávislou odbornou porotu tvoří zástupci marketingu, produktový manažeři, zástupci retailu, průmyslu, výrobci značkového zboží, návrháři i inženýři.
FTA-Award (Flexographic Technical Association) je nejvýznamnější technické ohodnocení výkonu mezinárodního významu na americkém trhu. Podobné soutěže vypisuje také evropská zastřešující organizace European Flexographic Technical Association (EFTA-Award).
Mezinárodní cena za obal, která oceňuje nejlepší materiály, návrhy, stroje, strategie, postupy a způsoby používání.
Kritéria hodnocení: funkčnost, konstrukce, praktičnost, způsobilost k používání, stupeň inovace, implementace v jiných odvětvích, design obalu, podpora prodeje, hospodárnost, ochrana výrobku, optimalizace postupů, udržitelnost, zužitkovatelnost.
Mezinárodní cena za obal, která oceňuje nejlepší materiály, návrhy, stroje, strategie, postupy a způsoby používání.
Kritéria hodnocení: funkčnost, konstrukce, praktičnost, způsobilost k používání, stupeň inovace, implementace v jiných odvětvích, design obalu, podpora prodeje, hospodárnost, ochrana výrobku, optimalizace postupů, udržitelnost, zužitkovatelnost.
DuPont Packaging Award je celosvětové ocenění obalových materiálů, postupů, technologií a inovativního servisu. Zúčastnit se mohou výrobci značkového zboží, návrháři obalů a producenti na celém světě.
Všechny přihlášky hodnotí nezávislá renomovaná porota složená z mezinárodních porotců, která posuzuje následující kritéria: inovace, udržitelnost, snížení nákladů a odpadu.
FTA-Award (Flexographic Technical Association) je nejvýznamnější technické ohodnocení výkonu mezinárodního významu na americkém trhu. Podobné soutěže vypisuje také evropská zastřešující organizace European Flexographic Technical Association (EFTA-Award).
V disciplíně Obaly se hodnotí obalové prostředky, grafika a materiál. Posuzuje se emocionalita a funkčnost obalů, estetika a ekologická a ekonomická udržitelnost.
Kritéria hodnocení: kvalita návrhu, zpracování, výběr materiálu, stupeň inovativnosti, ekologičnost, funkčnost, ergonomie, používání vizualizace, bezpečnost, branding, symbolika, výrobní a logistické aspekty, univerzální design.
Německý Svaz výrobců vlnitých lepenek vyznamenává každé dva roky ve své inovační soutěži výjimečné inovace v oboru.
Ve dvou skupinách bývají oceněni vždy tři vítězové: skladování, přeprava a podpora prodeje.
Ocenění Sodexo Zaměstnavatel roku je součástí Výročních cen Klubu zaměstnavatelů. Hodnocení Zaměstnavatel roku se již od roku 2003 zaměřuje na společnosti v České republice z pohledu lidských zdrojů. Smyslem soutěže je přiblížit lidem společnosti s výborným přístupem ke svým zaměstnancům, a to nejen celostátně, ale i v jednotlivých regionech.