E-commerce & logistika

zasilatelsky-obchod-online-obchod-ecommerce-logistika-ebusiness-THIMM.jpg

Odvětví e-commerce neustále roste. Na trhu s tak výrazným růstem existuje velký potenciál. Nakupujte obaly pro e-commerce a logistiku u společnosti THIMM a profitujte z řešení pro váš obor: ochrana produktů, inteligentní obaly, zážitek z rozbalování, snížení přepravního objemu, možnosti polstrování, obaly jako zástupci značky, tepelná ochrana a mnoho dalšího. Informujte se zde o nejrůznějších řešeních obalů pro e-commerce a logistiku.

Obaly pro e-commerce: Vytváří zážitky z rozbalování u příjemce

Prvním kontaktem při dodání zboží příjemci jsou vaše obaly. Obal pro e-commerce reprezentuje váš podnik a vaši značku od prvního okamžiku. Zákazník si s ním spojuje také kvalitu obsahu. Kromě ochrany produktů a efektivnosti reklamy máte se správným obalem pro e-commerce možnost nabídnout svým zákazníkům nezapomenutelný zážitek z rozbalování. Protože málokdy je zákazník vnímavý k poselství značky tak jako v emocionálním okamžiku, když s radostí přijímá své zboží. Poutavé provedení, individuální design, prvotřídní kvalita tisku, udržitelné materiály nebo osobní přístup si příjemce zapamatuje. Používejte obaly pro e-commerce k udržení zákazníků a cílenému tvoření značky. Chcete pozitivně ovlivnit očekávání svých zákazníků?

Vytvořte pro zákazníky zážitek z rozbalení

Obaly pro e-commerce s bezpečnostním uzávěrem

Abyste zabránili krádeži nebo manipulaci během přepravy, můžete si od společnosti THIMM zakoupit inovativní obaly pro e-commerce: Tyto obaly disponují originálními uzávěry odolnými proti nedovolené manipulaci a mohou být uzavřeny bez lepení. Takové obaly s bezpečnostním uzávěrem nelze – ve srovnání s popruhy a lepicími páskami – otevřít a nahradit bez poničení. V důsledku toho jsou obaly pro e-commerce během celé přepravy bezpečně uzavřeny a chráněny proti neoprávněnému otevření.

Obaly pro e-commerce musí být schopny odolat vnější zátěži v celém logistickém řetězci, zajistit trvalou stabilitu a zaručit komplexní ochranu produktů.

Obaly pro e-commerce s fixací produktu

Díky integrované fixaci v obalech pro e-commerce můžete produkty spolehlivě a bezpečně rozesílat. Tyto inovativní fixační funkce z vlnité lepenky nebo vícevrstvých materiálů se flexibilně a spolehlivě přizpůsobí vašim produktům. Vzhledem ke své konstrukci mohou být použity variabilně pro různé velikosti a tvary produktu. Tím se zvyšuje materiálová účinnost a objemové využití obalu pro e-commerce, což pro vás znamená další úsporu nákladů.

Obaly pro e-commerce s přidanou hodnotou

Obaly pro e-commerce jsou vynikající příležitostí, jak příjemci nabídnout přidanou hodnotu: Obalovou konstrukci kombinovanou s inovativním designem lze použít vícekrát. Běžnými příklady takových vícenásobných použití obalů pro e-commerce jsou vratné nebo dárkové obaly. Další způsob využití, například obal jako polička nebo hračka, lze vytvořit díky chytrým konstrukcím obalů.

Vytvořit vlastní přidanou hodnotu lze pomocí konstrukce, která má mnoho tisknutelných ploch. Na ně lze umístit reklamní sdělení, opatření pro branding, soutěže, akce a další.

Standardizované obaly pro e-commerce a příslušenství s přidanou hodnotou

V našem online obchodě KARTONARA® najdete standardizované obaly pro e-commerce pro zasílání balíků, balíčků, zásilek nebo dopisů. Tyto obaly jsou vhodné na produkty různých velikostí a tvarů.
Příslušenství s přidanou hodnotou pro obaly pro e-commerce můžete také zakoupit online. Mezi ně patří například bublinkové fólie a bublinkové polštářky, pěnové granule, vzduchové polštářky a hedvábný papír, lepicí pásky a těsnicí materiály.

Inteligentní digitální obaly v e-commerce

Díky mikročipům, elektronickým aplikačním kódům nebo tištěné elektronice existuje nekonečně mnoho způsobů, jak získat chytrý a digitální obal. Například díky inteligentním obalům pro e-commerce je možné v reálném čase provést kompletní sledování (Track and Trace) dodavatelských řetězců. Vzhledem k tomu, že je každý kód k dispozici pouze jednou, je navíc poskytnuta ochrana originality.
Nebo můžete použít obaly pro e-commerce k vytvoření digitálního vyprávění, a tak efektivně oslovit zákazníky. Můžete tak vytvořit jedinečný a nový digitální svět okolo své značky: od virtuálně rozšířených simulací produktů nebo odkazů až po podobné nebo doplňkové produkty. Přesměrování digitálních komunit nabízí možnosti intenzivní výměny zkušeností.
Díky digitalizovaným obalům pro e-commerce se můžete inovativním způsobem odlišit a zároveň nabídnout příjemcům jedinečnou přidanou hodnotu:

  • Obal pro e-commerce je zlatým hřebem
  • Jedinečné informace zaměřené na cílovou skupinu a digitální podoba produktů
  • Neomezené možnosti zpracování a sdělení informací o značce
  • Virtuální vnímání je významným faktorem ovlivňujícím příjem a zpracování informací
  • Snadná a rychlá realizace marketingových strategií, cross-sellingových aktivit, komunikace novinek atd.

Obaly pro e-commerce pro regulaci teploty

Potraviny, lékařské a farmaceutické výrobky jsou citlivé na teplotu. Aby byla zaručena teplotně stabilní dodávka zmrazených a chlazených výrobků, jsou vhodné obaly pro e-commerce s regulovatelnou teplotou:
V kombinaci s chladicími elementy regulují tyto obaly pro e-commerce teplotu během přepravy. Kombinace s nechlazenými produkty ve stejném balení je možná. Obaly pro e-commerce nabízejí individuální ochranu vašich produktů proti teplotám po dobu několika hodin.

Obal pro e-commerce na jízdní kola

Obal pro e-commerce je vhodný pro jízdní kola různých provedení a velikostí. Celoobvodová ochranná fólie fixuje jízdní kolo v obalu pro e-commerce. Obal pro e-commerce je upevněn plastovými sponami, které mají zároveň nosnou funkci. Dodává se jako prostorově úsporná sada obalů, jejíž výhodou je velmi jednoduchá manipulace. Díky tomu, že je vyrobená z voděodolné vlnité lepenky, je v obalu pro e-commerce možná spolehlivá standardní, letecká i zámořská přeprava.

Zkoušky a testy obalů pro e-commerce

Za účelem simulace realistických podmínek během přepravy existuje mimo jiné i pádová zkouška pro obaly pro e-commerce. Tato zkouška simuluje volný pád obalu pro e-commerce na hrany, rohy a povrchy. Obal pro e-commerce naplněný produkty se nechá spadnout ze stanovené výšky.

K testování brzdění a manipulačního zatížení jsou v klimatických podmínkách k dispozici dopravní simulace. S obaly pro e-commerce je simulována manipulace a přeprava kamionem, lodí, vlakem nebo letadlem. Tzv. vertikální vibrační test poskytuje například informace o dopadu na obal pro e-commerce a produkt.

Digitálně potištěné obaly pro e-commerce

Obaly pro e-commerce jsou klíčovou součástí komunikace značky. Jsou součástí inscenace značky, podporují věrnost značce a přispívají k loajalitě ke značce.

Díky tomu jsou obaly pro e-commerce pro příjemce silným komunikačním kanálem. Díky atraktivnímu obalovému designu v prvotřídní kvalitě tisku přepravuje obal vaši značku a zvyšuje hodnotu vašich produktů.

Digitální tisk vám nabízí ty nejlepší výhody, které vám umožní maximálně využít obal pro e-commerce:

  • Různé designy balení pro jednotlivé série produktů
  • Plná flexibilita pro uvedení nových produktů na trh, zkušební parametry nebo sezónní kampaně
  • Zážitek z rozbalování a věrnost značce prostřednictvím osobního kontaktu se zákazníky na obalu pro e-commerce
  • Hospodárnost i při malých tiskových úlohách
  • Rychlé změny tisku s kratšími dodacími lhůtami ve srovnání s běžnými tiskovými postupy
  • Bezpečnostní a originální prvky na obalu pro e-commerce jsou integrované v tištěném obrazu, jsou na vyžádání neviditelné a chrání proti zneužití
  • Díky inkoustům na vodní bázi jsou digitálně vytištěné papírové obaly pro e-commerce ideální pro odvětví FMCG (včetně dodávky potravin)

Také u potravin hraje sledovatelnost významnou roli v e-commerce. Díky nejnovější technologii digitálního tisku mohou být do tištěného obrazu obalu pro e-commerce integrovány neviditelné kódy. Poskytují mnoho informací a nabízejí mnoho výhod:

  • Sledovatelnost jednotlivých kroků výroby, zpracování a distribuce
  • Identifikace zdrojů rušení v procesním řetězci
  • Rychlá a snadná dostupnost informací: Kdo je dodavatel, příp. příjemce? Jaké množství obsahuje balení? Co je součástí balení?
  • Systematická evidence a trvalá dokumentace
  • S odvolávkami lze rychleji identifikovat potraviny a účinněji přijímat opatření
  • Kompletní sledovatelnost zajišťuje transparentnost
Načíst...
Tato webová stránka používá soubory cookie k zajištění nejlepších možných služeb. Vaší návštěvou na www.thimm.cz souhlasíte s Použití souborů cookie.