Obaly a displeje na kosmetiku a hygienické potřeby pomáhají optimálně chránit výrobky při zasílání a výrazně je propagovat na místě prodeje. Pro kvalitní kosmetiku existuje řada exkluzivních displejových řešení a zejména pro hygienické potřeby optimální obal.
Displejová řešení pro kosmetiku a hygienické potřeby jsou svěžími zajímavými prvky na místě prodeje. Tyto displeje se vyznačují zejména vysokou nosností, stabilitou a nápadným vzhledem. Podlahové stojany a paletové displeje na kosmetiku a hygienické potřeby se objevují zejména ve známých drogistických řetězcích jako je Rossmann a dm. Pro sezónní kampaně, propagaci nejnovějších výrobků nebo relaunch stávajícího výrobku; ve společnosti THIMM najdete partnera pro nejlepší řešení pro váš výrobek.
Sprchové gely, oleje, pleťové vody a krémy. To je jen několik kosmetických výrobků, které najdou své místo v druhotném umístění. Pro promoční akce se používají nápadné podlahové stojany a paletové displeje, které zajímavým způsobem propagují nejrůznější produkty.
Firma Weleda prezentovala své sprchové gely v různých variantách vůní pomocí zajímavé konstrukce a v přírodních barvách. Regálová konstrukce se čtyřmi přihrádkami se vzhledem dřeva nabízí místo pro sedm druhů vůní. Díky zásobníku výrobky v displeji dobře drží a nemohou vyklouznout. Velkou výhodou pro zákazníky je, že si ho mohou prohlédnout ze všech stran. Komunikační plocha po celém obvodu nabízí dobré možnosti interakce se zákazníkem a umožňuje umístit stojan volně v prodejně.
Tak trochu jiný POS displej: tower pro přírodní kosmetiku. Stojan přesvědčí rozmanitým tvarem a designem v přírodním stylu. S formátem europalety, s 15 přihrádkami pro prezentaci výrobků ze všech stran a s výškou více než 140 cm se POS displej prezentuje na místě prodeje velmi výrazně.
Koncept POS displeje doplňuje testovací pultík, který lze flexibilně umístit na jiném místě prodejny. Tento malý pultový displej je vhodný zejména pro umístění k pokladnám, kde vytváří hodnotu rozpoznatelnosti značky a slouží také jako poslední podnět při nákupu.
Být nápadný díky svěžímu designu a funkčnosti – tím se vyznačují displejová řešení pro parfémy. Pro povzbuzení zákazníka ke koupi musí panovat zejména v segmentu vůní dokonalá symbióza mezi kvalitou a individualitou.
V letním, exotickém a chutném stylu: Podlahové displeje na parfémy jsou rozmanité a stávají se velmi zajímavým prvkem v každé parfumerii.
Tento podlahový stojan ve formě plážové chatky a s karibským designem přináší zákazníkům letní náladu. Pro prezentaci parfému značky Jil Sander zkombinovala společnost THIMM podlahový stojan a pultový displej pro kompletní podporu prodeje. Regály se vzhledem dřeva propagují v displeji mnoho různých vůní. V displeji je pomocí zastrkávacího systému umístěn topper ve tvaru palmy a stojan je tak vidět z větší dálky. Integrovaná kolečka na dně displeje umožňují libovolné umístění v prodejně a stojan lze doplnit o další různé displeje.
Při tomto pohledu se dostaví větší chuť na sladké. V rámci kampaně vůní „Lahodné vůně“ vznikl tento „chutný“ podlahový stojan. Prezentují se v něm různé série parfémů. To nejzajímavější? Při zahájení prodeje byly nabízeny k ochutnávce velmi chutné makronky, které výrazně podpořily podněty ke koupi.
Podlahový stojan na parfémy ve tvaru cukrářského vozíku se prezentuje ze své nejlepší stránky. Na čtyřech patrech jsou umístěny vůně různých značek. Jako zajímavý optický prvek byl stojan doplněn o malé obaly s designem makronek. Zajímavý displej zvláštního druhu.
Inspirována přírodou a ve svěžím stylu se prezentuje nová série vůní kolínské vody na místě prodeje. Pultový displej, který kvalitně spojuje materiály z nejrůznějších surovin. Vlnitá lepenka, dřevo a látka nabízejí elegantní vzhled a zajímavý povrch. Společnost THIMM zná požadavky na obaly a displeje na kosmetiku a hygienické potřeby napříč všemi obory a ví, co je důležité. Díky cílenému souladu materiálu a výrobku pomocí výrazného designu jako rámce se i u tohoto pultového displeje podařilo THIMM vytvořit účinný podnět ke koupi.
Kdo by neznal dekorace ve výlohách drogerií nebo parfumerií, které lákají ke vstupu. Jsou zaměřené na prezentaci výrobku a díky nim vznikají zajímavé zážitky při nakupování. Jsou tak prvním podnětem k nákupu.
Dekorace ve výlohách zaměřené na kosmetiku zahrnují bannery visící ze stropu, dekorační kostky, podesty a plakáty v různých tvarech a velikostech. Doplněny o multisenzorické prvky, jako světelné nebo zvukové efekty, pak vytvářejí další vizuální a emoční podnět k nákupu.
Za účelem maximální diferenciace se dekorace ve výlohách stávají stále důležitějším komunikačním kanálem pro vyvolání zájmu zákazníka a jako pozvánka pro vstup do prodejny.
Zasílací a prodejní obaly na hygienické potřeby vyžadují účinnou prezentaci pro maximální nadšení zákazníka. Vytvořit vazbu zákazníka na emoční úrovni neznamená totiž nabídnout jen optimální vývoj a výrazný design, ale také prezentovat účinnou výhodu pro koncového spotřebitele.
Přidaná hodnota pomocí digitálního tisku. S tímto cílem byla vytvořena účinná obalová řešení pro zákazníka Ontex. Kde se dosud používaly standardně ještě čtyři motivy, se teď prezentují tři různé obrázky na pozadí a motivy pro každou ze čtyř standardních velikostí plenek. Zážitek, který efektivně cílí na individuální oslovení zákazníka a přináší tak koncovému spotřebiteli maximální užitek.
Díky mnoha možnostem digitálního tisku se podařilo vytvořit individuální exkluzivitu a přispět k zážitku při rozbalování. Z výhod z takového obalu však neprofituje pouze zákazník. Z úspornosti digitálního tisku těží zejména průmysl značkového zboží. Přesvědčte se sami a přečtěte si více na naší stránce o digitálním tisku.
Jako produkty denní potřeby patří hygienické výrobky mezi rychloobrátkové zboží (FMCG), jehož nabídka na trhu je velmi rozmanitá a spotřebitel před prodejními regály rychle ztrácí přehled. V prostředí hygienických potřeb je nutné se odlišit.
Doporučujeme vám obaly pro regálový prodej, tak zvané Shelf Ready Packaging (SRP), které výrazně prezentují vaše hygienické potřeby prodejním regálu. Obaly pro regálový prodej jsou stálým trendem pro hygienické potřeby: snadná identifikace, snadné otevírání, snadné umístění v regálu, snadný prodej a snadná likvidace vašich obalů na hygienické potřeby.
U produktů péče o tělo jde o přírodní suroviny, u obalu o ekologickou udržitelnost. Používáme vybrané suroviny z certifikovaných zdrojů (FSC®/ PEFC) a dbáme na použití materiálů v souladu s požadavky, včetně nejrůznějších druhů vlnité lepenky, abychom vygenerovali co největší úspory při skladování a logistice.