Potraviny & nápoje

potraviny-napoje-FMCG-alkohol-nealko-obaly-THIMM.jpg

Naše obaly z lepenky na potraviny a nápoje chrání, skladují a přepravují vaše výrobky ekologicky udržitelným způsobem až ke koncovému spotřebiteli. Kromě toho jsou obaly i nositeli informací o výrobcích a značkách. Vyrábíme obaly pro přímý a nepřímý styk s potravinami. Známe také požadavky prodeje pro druhotná umístění. Prezentujte své výrobky a značky ve vhodných obalových a displejových řešeních od THIMM.

Obalová řešení pro potraviny a nápoje

Jako výrobce obalů na potraviny a nápoje víme, které aspekty jsou pro vás důležité, a důsledně je realizujeme. Kromě bezpečné přepravy, optimální ochrany výrobků a aspektu ekologické udržitelnosti je bezpodmínečně nutné dodržovat hygienické výrobní podmínky. Všechny závody THIMM mají certifikát BRC – Packaging v oblasti hygieny, abychom mohli vyrábět obaly na potraviny a nápoje podle nejpřísnějších hygienických předpisů.

Naše rozmanitá řada obalů vám nabízí optimální kombinaci možností, bezpečnost a ochranu při přepravě, aranžování výrobků na prodejním místě, efektivní vytíženost palet a snadnou péči o regály.

Rozmanitost obalů made by THIMM: Regálové obaly, obaly pro více druhů zboží, zasilatelské a přepravní obaly a mnoho dalších.

Obaly na potraviny

Obaly pro přímý styk s potravinami

V THIMM obdržíte obaly z lepenky pro přímý a nepřímý styk s potravinami. Jedním z příkladů obalů pro přímý styk s potravinami je naše lepenka „THIMM foodWave“. V tomto případě se jedná o certifikovaný druh vlnité lepenky pro vlhké a mastné potraviny. Sterilní papíry pro výrobu obalů na potraviny jsou k dispozici v bílé a hnědé barvě.
Obaly na potraviny z „THIMM foodWave | heatproof“ lze dokonce zahřát v klasické nebo mikrovlnné troubě.
Přečtěte si o dalších technických parametrech a seznamte se s výhodami našich obalů pro přímý styk s potravinami.

Obaly pro nepřímý styk s potravinami
Pro ochranu a přepravu potravin během zasílání výrobků z e-shopů profitujte u THIMM ze skutečné inovace v oblasti e-commerce: „THIMM COOLandFREEZE“ je obal pro přepravu s kontrolovanou teplotou. V obalu lze společně přepravovat nechlazené, chlazené a mražené potraviny.
Různé teplotní zóny lze přizpůsobit různým potravinám a řídí je chladicí prvky. Tento obal na potraviny je ekologickou alternativou k běžným obalům ze styroporu nebo umělé hmoty.

Informujte se zde o technických specifikách „THIMM COOLandFREEZE“ – obalu pro přepravu s kontrolovanou teplotou potravin.

Regálové obaly na potraviny

S prodejními regálovými obaly zohledňujeme všechny požadavky obchodu podle směrnic Shelf-Ready-Packaging: zviditelnění výrobků, výraznou diferenciaci v regálu a snadný odběr výrobku. Pro snadnou orientaci spotřebitelů v regále a pro usnadnění přístupu ke zboží doporučujeme i řadu našich obalů pro více druhů (sortimentů) zboží. Díky vestavěným stupňům jsou potraviny prezentovány atraktivním způsobem. Díky tomu je možné atraktivně a viditelně prodávat v jednom balení dva odlišné druhy potravin.

Naše rozmanitá řada obalů vám nabízí optimální kombinaci možností, bezpečnost a ochranu při přepravě, aranžování výrobků na prodejním místě, efektivní vytíženost palet, snadnou péči o regály a aspekt ekologické udržitelnosti.

Obaly na nápoje

Obaly na nápoje mají v prvé řadě za úkol zajistit bezpečnou přepravu a postarat se o trvalou stabilitu a ochranu. Stabilita a robustnost však již nejsou jedinými vlastnostmi obalů na nápoje:
Obaly na nápoje se ideálně hodí k propagaci výrobků. Svoje výrobky můžete díky našim inovativním obalům na nápoje prezentovat na prodejním místě také kreativně. Použijte své obaly jako nosiče reklamy pro přímé oslovení zákazníka v prodejně a při komunikaci značky!

Obaly na nápojové plechovky usnadňují spotřebiteli jejich přepravu. Kromě snadné manipulace nabízejí takové obaly na nápojové plechovky vynikající možnosti paletování. Tím se vám optimalizují náklady na logistiku. Obaly na plechovky lze individuálně přizpůsobit vašim produktům. Možné jsou i kombinované obaly například pro akce nebo sezónní kampaně.

Obaly na nápojové plechovky nabízejí dobrou možnost prezentovat vaši značku na dodatečné reklamní ploše. Kromě toho jsou obaly z vlnité lepenky ekologicky udržitelnou alternativou k plastovým fóliím.

Displejová řešení pro potraviny a nápoje

Potraviny a nápoje se v prodejně prezentují v nejrůznějších obalech. Hlavní roli při tom hrají regálové obaly. Kvůli rozmanité nabídce je však velmi obtížné upozornit zákazníky na vlastní výrobky. Proto jsou rozhodujícím faktorem pro spontánní nákup zákazníka zejména v obchodě s potravinami druhotná umístění a dekorační prvky. V čele regálu, jako samostatné umístění v prostoru prodejny, v oblasti pokladny nebo v rámci ochutnávky pomáhají mobilní stojany na výrobky vytvořit dodatečný podnět ke koupi.

Prodejní stojany na potraviny a nápoje: Rozmanitost přehledně

Displeje na potraviny

Aby se nemusely potraviny prezentovat zákazníkům pouze prostřednictvím regálového prodeje, nabízejí se v tomto případě displeje v nejrůznějších tvarech jako druhotné umístění. Paletové displeje, podlahové displeje nebo pultové displeje; to je jen několik variant pro optimální prezentaci vašich výrobků a značek.

Potravinářské startupy se aktuálně těší stoupající oblibě. Nové výrobky se při uvádění na trh neumisťují přímo v regálu, ale v druhotných umístěních. Tak je tomu i u výrobce sportovní výživy, firmy foodspring. Pro prezentaci zboží nejnovějších potravinářských výrobků vyvinula společnost THIMM dva paletové displeje pro různé cílové skupiny a místa použití.
Díky vysoké stabilitě lze do nich umístit různé výrobky: od lehkých proteinových tyčinek až po těžké plechovky s vaječným bílkem v prášku. Paletové displeje se prezentují velmi nápadně zejména díky svým komunikačním plochám. Topper umístěný na displeji je vidět zdaleka a vytváří dodatečnou informační platformu.

Nově digitálně prezentované müsli: Prodejní displej pro značku Meray firmy Fresh Nuts přesvědčí digitálním tiskovým obrazem. Kromě kvalitního a atraktivního designu je také díky rozmanitosti digitálního tisku možné umístit částečně v tiskovém obrazu i neviditelné datové kódy, např. na podstavci, topperu nebo na bočních plochách stojanu. Výhoda? Integrované kódy lze individuálně propojit s digitálními obsahy. Spektrum sahá od reklamních videí, domovských stránek až po možnosti interakce se zákazníkem. Přesvědčte se sami a přečtěte si více v našem top příběhu o prodejním displeji s digitálním tiskovým obrazem. Přesvědčte se sami a přečtěte si více v našem top příběhu o prodejním displeji s digitálním tiskovým obrazem.

Prodejní stojany na nápoje

Prodejní stojany na kávu

Káva, jeden z nejoblíbenějších nápojů na celém světě, se v maloobchodě prezentuje spíše jako introvert. Díky různým druhům displejů může získat ale i zcela odlišnou propagaci.
Mimořádný design paletového displeje na kávové kapsle upoutá na místě prodeje velkou pozornost. V černém provedení poukazuje displej pomocí jednotlivých barev na jednotlivé druhy kávy. Od růžové pro Espresso Barista přes modrou pro lahodné Lungo Azzuro až po další barvy a druhy kávy. Jednotlivé druhy kávy najdou své místo v sedmi patrech regálu a jsou zde prvotřídně prezentovány. Díky barevnému značení jednotlivých pater může zákazník okamžitě vyhledat svou oblíbenou kávu a odebrat ji z displeje. Počet vrstev lze v závislosti na výrobku a na značce přizpůsobit.

Pro prezentaci zboží nemusí sloužit jen „velké“ displeje ve tvaru paletového nebo podlahového displeje. Přidanou hodnotu v prodejním prostoru přinášejí i malé zajímavé prvky, např. pultový displej. Pultové displeje lze použít rozmanitým způsobem: Jako podnět ke koupi v oblasti pokladny nebo jako doplnění k ochutnávkovému pultu. Výrobek a značka tak najdou na malém prostoru a v promyšlené konstrukci optimální jeviště.
Jeden takový pultový displej společnost THIMM vyvinula pro českou firmu Alza. Výrobky vlastní značky AlzaCafé se zde prezentují ve dvou různých velikostech balení. Díky chytrému vyvýšení v pultovém displeji lze vyzdvihnout i menší variantu.

Pultové stojany na nápoje

Malé pultové stojany na nápoje se často používají k testování množství prodeje. Na velmi malém prostoru se nabízejí různé nápoje, například lahve a plechovky. Do takových pultových stojanů na nápoje často umisťují zboží sami výrobci a zasílají je v přepravním obalu do prodejny. Tam lze v případě potřeby ještě doplnit topper, na kterém můžete umístit svou značku.

Prodejní stojany na alkoholické nápoje

V sezóně, např. v létě či před Vánoci, se ve speciálních akcích propagují alkoholické nápoje. Od listopadu se objevuje svařené víno a grog, od časného léta nejrůznější vína. Musíte zaujmout a vyniknout.
Nezávisle na tvaru lahve nebo plechovky se k prezentaci výrobků upřednostňují paletové a podlahové displeje. Nápadná ztvárnění, neobvyklé konstrukce a vhodná propagace na místě jsou klíčovými faktory pro představení výrobku a značky.

Přečtěte si více o našem oboru „Cukrovinky a slané snacky“ a odhalte další skvělá obalová a displejová řešení od THIMM.

Obaly a displeje na potraviny a nápoje:

Načíst...
Tato webová stránka používá soubory cookie k zajištění nejlepších možných služeb. Vaší návštěvou na www.thimm.cz souhlasíte s Použití souborů cookie.