Prezentace zboží

prezentace-zbozi-prodejni-misto-podpora-prodeje-marketing-nakupni-uspechy-THIMM.jpg

 

V místě prodeje (Point of Sale/POS) přicházejí spotřebitelé do přímého styku s Vašimi produkty a Vaší značkou. Zde je proto třeba vytvořit dokonalou inscenaci, abyste své zákazníky přiměli k nákupu a prezentovali svou značku. Poskytněte spotřebitelům zážitek z nakupování! -->

Regálové obaly podporující pro prodej

Pojem Shelf Ready Packaging (SRP) představuje obaly, které lze snadno umístit do regálů, kde podporují prodej zboží. Obaly SRP umožňují rychlou identifikaci baleného zboží, otevírání je snadné a intuitivní, zboží se spolu s obalem jednoduše umístí do regálu a po použití lze obal znovu recyklovat. Omezený prostor v regále je optimálně využit a manipulace s obalem je při tom co nejjednodušší. 
Následující požadavky musí (dle ustanoveni ECR Europe a GS1 Germany GmbH) obaly SRP v průběhu celého dodavatelského řetězce splňovat, aby bylo dasaženo výše uvedených výhod:

  • Snadná identifikace - Easy Identification
    Obal SRP umožňuje rychle určit a evidovat nejdůležitější logistické údaje, např. označení výrobku a to i tehdy, když je přepravní obal stále uzavřen. Po otevření obaly by pak měly být výrobky uvnitř obalu v regále dobře viditelné.
  • Snadné otevírání - Easy Open
    Otevření obalu by mělo zabrat minimum času a personálu. Způsob otevírání obalu by měl být jasně a zřetelně vysvětlen. Otevírání obalu a jeho umístění do regálu by mělo být možné bez dalších pomůcek (nůžek, nože atp.), čímž se sníží riziko poranění.
  • Snadné umístění - Easy Shelf
    Stabilita obalu musí odpovídat balenému zboží. Obal musí být natolik pevný, aby bylo možno umístit i více obalů na sebe a využít tak celou výšku prodejního regálu. Manipulace s obalem by přitom měla být co nejsnazší.
  • Snadný prodej - Easy Shop
    Výrobky v obalu by mělly být lehce přístupné, odebírání i vrácení zboží do obalu snadné. Vhodná grafika potištěného obalu by měla zviditelnit značku a logo výrobce či výrobku. I poslední kus baleného zboží v obalu by měl být v regále dobře viditelný.
  • Snadná likvidace - Easy Dispose
    Obal by měl být vyroben pokud možno z jednoho materiálu bez dalších pojiv a měl by se dát rychle a snadno bez pomůcek rozložit. To umožňuje jeho snadnou likvidaci.

Inovativní prodejní stojany, displeje a exkluzivní dekorace

Druhotné umístění, které se používá pro vystavení zboží mimo prodejní regály, zdokonaluje prezentaci zboží v místě prodeje. Často slouží k prezentaci posledních novinek na trhu, akčních nabídek nebo nejprodávanějšího zboží.

Naše prodejní stojany/displeje nabízejí jednoduché sestavení, bezpečnost, stabilitu a vysokou kvalitu. Od standardizovaných řešení přes modulární až po individuální zhotovíme nejrůznější displejová řešení, dekorace a prvky do výlohy zcela podle Vašich představ.

Umístěte své produkty na strategicky důležité prodejní plochy a ovlivněte tím impulzivní nákupy!

Rostoucí náklady na merchandising v obchodě mohou ovlivnit Vaše příjmy

Protože už dnes na náklady na údržbu regálů připadá 40 % z výrobkových nákladů. To zahrnuje otevírání obalů, umisťování zboží do regálů a čištění výrobků v regálech obchodu. Předtím, než budete tápat v nákladové pasti, rádi bychom Vám předložili vhodná řešení.

Načíst...