Kosmetický displej, který umožňuje optimální prezentaci zboží, byl vyvinut a koncipován pro uvedení na trh nových kosmetických výrobků značky Revlon. Displej na kosmetické výrobky nabízí díky své konstrukci ve tvaru třístěnného sloupu prostor, v němž kosmetika dokonale vynikne, a dále vytváří i důležitou komunikační plochu.
Na jedné straně displeje jsou pomocí zastrkávacího systému prezentovány rtěnky v 18 barvách, což přináší zájemcům dobrý přehled o rozmanitosti barev. Druhá strana zobrazuje sadu řasenky a tužky na oči, která se nabízí v regálu. Barva regálu se řídí podle barev různých kosmetických výrobků na oči a zákazník ji tak perfektně rozliší. Třetí (zadní) strana displeje na kosmetické výrobky představuje, jak už bylo výše uvedeno, důležitou plochu pro komunikaci.
Topper obsahuje známý nápis značky Revlon a díky výšce displeje a výrazné barvě je vidět i z velké dálky.