Ekologicky udržitelné materiály a jejich původ se stále více dostávají do středu pozornosti. Jiné to není ani u obalů a displejů. Ve světě vlnité lepenky se tedy objevil nový inovativní obalový materiál, který splňuje požadavky na udržitelnost – vlnitá lepenka z trávy. Vlnitá lepenka z trávy lze využívat variabilně pro jednocestné obaly i pro obaly s vícečetným využitím.
THIMM jako expert na obaly a displeje tento trend rozpoznal a vyvinul první displeje z vlnité lepenky z trávy pro propagaci výrobků firmy FoodBuzz v Berlíně.
Displeje z vlnité lepenky z trávy pro firmu FoodBuzz, jejichž základ tvoří modulární displejový systém „Sales Amplifier“, byly vytvořeny ve třech různých provedeních.
Prvním displejem z vlnité lepenky z trávy je displej s neobvykle vysokým podstavcem a jednou úrovní, který se používá pro každodenní zajímavou prezentaci potravin. Předsazený topper podněcuje svým atraktivním designem k nákupu a skvěle pomáhá k prezentaci značky. Díky použití zásobníku s výškou 347 mm lze do displeje z vlnité lepenky z trávy umístit různé tvary výrobků.
Druhá varianta displeje z vlnité lepenky z trávy disponuje třemi úrovněmi pro různé druhy výrobků. V dolních dvou úrovních je možnost použití takzvaných podpěr. Jedná o příčky, které mohou na jedné straně oddělovat produkty opticky nebo podle skupiny produktů, na druhé straně mohou poskytovat nezbytnou stabilitu v případě vysoké hmotnosti produktu.
I u tohoto displeje z vlnité lepenky z trávy je topper účinným prvkem, který je vidět zdaleka a přitahuje pozornost.
Třetí displej z vlnité lepenky z trávy nabízí kromě čtyř úrovní k umístění výrobků ještě i svislou komunikační plochu podél zboží, kterou lze rozmanitě přizpůsobit. At už sdělením obecných informací, komunikací nejnovějšího produktového marketingu, tvorby image značky, cílí displej vyrobený z vlnité lepenky z trávy na efektivní oslovení zákazníka.