Po uvedení značky Swiss Delice na trh v oceněném podlahovém displeji se společnost Midor AG rozhodla pro další, logisticky inovativní podlahové displeje pro masivní trh.
Podlahový displej Swiss Delice je řešení pro dokonalou prezentaci produktů v místě prodeje, které šetří místo. Podlahový displej byl vyvinut s cílem použít co nejméně materiálu, ale přesto zajistit maximální stabilitu. Toto řešení šetří nejen náklady na straně zákazníka, ale je také přínosné pro životní prostředí a udržitelnost.
Podlahový displej pro společnost Midor AG jednak upoutá pozornost v prodejně svým designem, ale boduje i logistickým specifikem: jedná se o displejové řešení pro různé možnosti zasílání. V sestaveném stavu a naplněný zbožím je možné displej bezpečně nechat přepravit na paletě spediční firmou, ale také za příznivou cenu i jako prostorově úspornou poštovní, resp. balíkovou zásilku. V přepravním kartonu určeném k tomuto účelu se podlahový displej se zbožím zasílá do prodejny bezpečně jako balík. Zásobníky naplněné zbožím jsou umístěné v podstavci, který tak poskytuje výrobku dodatečnou ochranu. V prodejně se pak podstavec jednoduše sejme a zásobníky se následně umístí na podstavec. Díky této inovaci lze pokrýt potřeby velkých a menších supermarketů. V menších prodejnách totiž často chybí skladovací plochy. Dalším plusovým bodem je výhoda doručení balíkovou službou. Pěší zóny zejména ve velkých městech jsou často pro zásobování nákladními vozidly uzavřeny, což stěžuje doručení spediční firmou. Zasláním jako balíku je možné displej a zboží doručit přímo do prodejny.
Podlahový displej vyniká svou jednoduchostí. Skládá se z podstavce, variabilních dělicích příček, dvou zásobníků a topperu. A navíc: díky různým potiskům na zásobnících, podstavcích a horních štítech lze podle potřeby v prodejně umístit různé druhy pečiva. Podle síly prodeje a potřeb zákazníka. Kromě „letní akce“ a „standardního sortimentu“ se v podstavci a zadní stěně může použít pět různých topperů. To v marketingové kampani zvyšuje možnost změny a specifické použití v závislosti na požadavcích zákazníka. Jednoduchost v logistice – rozmanitost na místě prodeje.