Pro prezentaci nových výrobků k péči o vlasy značky Revlon ColorSilk mezinárodní kosmetické firmy Elizabeth Arden vyrobila společnost THIMM výrazný paletový displej. Displej byl prezentován exkluzivně v německých pobočkách řetězce Rossmann.
Kromě stability displeje požadoval zákazník také vysokou hodnotu rozpoznatelnosti značky a přehledné a jasné seřazení výrobků v paletovém displeji.
Jako řešení vznikla vícedílná konstrukce, která díky lemu kolem soklu a dvoudílnému korpusu dokonale odráží tvary layoutu výrobků a vytváří dojem prostoru.
Barevné i tvarové ztvárnění bylo kompletně převzato z layoutu výrobků a barev značky Revlon. Korpus, lem soklu a topper se skládají z více dílů a jsou instalovány asymetricky, takže displej působí velmi zajímavě a vytváří prostorovost. Topper se na své místo usazuje v prodejně. Nabízí další velkou komunikační plochu a přitahuje pozornost na dálku. Korpus v červené barvě značky Revlon dokonale prezentuje výrobky. Produkty jsou zde umístěny v pořadí, v jakém se používají, takže podněcují zákazníka i ke koupi série péče o vlasy.
I zadní strana displeje a topper jsou ztvárněny tak, aby displej upoutal pozornost zákazníka ze všech stran a ten zde našel řadu informací.
Paletový displej se do prodejen Rossmann zasílá již sestavený a s umístěnými produkty.
Konstrukční znaky paletového displeje