Pro novou řasenku „False Lash Epic Mascara“ značky Max Factor navrhla společnost THIMM kvalitní a elegantní podlahový stojan pro prodej výrobků v místě prodeje (POS).
Displej si vypůjčil tvar a design řasenky a z velké části je proveden ve zlaté barvě, aby tak sám o sobě signalizoval a prezentoval kvalitu značky a výrobku. Navíc optimálně vynikne vlastní inovace, a to kartáček řasenky, který je doplněn komunikační plochou, na níž je specifičnost kartáčku stručně popsána.
Podlahový displej sestává ze šikmého podstavce a klopové krabice, která je nasazena na podstavec a slouží jako zadní stěna. Dvoudílná obrovská řasenka slouží jako prodejní plocha pro produkty se dvěma úrovněmi na umístění řasenek. Kartáček je připevněn na přední straně v 3D efektu. Tím se dále znásobuje účinek displeje a řasenky. Implementovaný QR kód dává spotřebiteli možnost interaktivních typů od výrobce na líčení.
Až na podstavec je displej téměř celý ve zlatém provedení. Plastické zobrazení řasenky je dokola zesíleno černým leskem. Jako povrchová úprava je použitý vysoce lesklý UV lak.