Obal je důležitým prvkem marketingového mixu a dokáže významně ovlivnit prodej výrobku. Kromě správné konstrukce obalu hraje důležitou roli také potisk. Výrazný motiv na obalu spotřebitele na POS zaujme a může ovlivnit jeho rozhodování o koupi.
Ukázky pro inspiraci:
Uživatelé aplikace Link Reader kamerou svého mobilního telefonu naskenují grafiku obalu, ve kterém jim e-shop SpokojenyPes.cz doručí objednané zboží, a automaticky se jim v mobilu spustí reklamní video na youtube.
Multipack pro piva Staropramen je opatřen celoplošným odkazem zakomponovaným do grafiky, kterým se přes aplikaci Link Reader zájemce dostane na reklamní video Staropramenu na stránkách youtube.
Shelf Ready Packaging pro Strážnické brambůrky Hobža obsahuje skrytý prolink, kterým se spotřebitel dostane na internetové stránky výrobce a získá zde další informace k produktu. A navíc obsahuje ještě QR-kód, který spotřebitele navede ke skouknutí reklamního videa.