Herbadent, česká značka čerpající z více než stoleté tradice, která odstartovala roku 1897 na Smíchově výrobou léčivých vín, se v současné době zaměřuje na produkty dentální hygieny. Pro propagaci svých zubních kartáčků rozesílá balíčky se vzorky stomatologům a dentálním hygienistkám. A protože stomatologičtí profesionálové dostávají vzorky jiných produktů poměrně často, hlavním zadáním při vývoji obalu bylo: odlišit se, překvapit a zaujmout.
THIMM pack’n’display proto vyvinul zasilatelský obal na vzorky, který na první pohled může vypadat obyčejně. Vnější strana je nepotištěná a hnědá, aby případné znečištění během přepravy nebylo tolik viditelné. Po otevření balíčku nastane WOW efekt - na adresáta zazáří potisk uvnitř krabice a jeho syté barvy. Grafika obalu na vzorky je navíc doplněna vylaserovaným nápisem Herbadent a obrázkem zubního kartáčku. Kontrast jednoduchosti vnější hnědé strany a barevného vnitřku s vylaserovanými motivy je velmi působivý a zadání z počátku vývoje obalu - odlišit se, překvapit a zaujmout - bylo rozhodně splněno.
Velmi kvalitního a poutavého potisku uvnitř obalu na vzorky bylo dosaženo použitím digitálního tisku. Digitální tisk šetří náklady a čas na přípravu zakázky, protože pro realizaci zakázky nejsou potřeba tiskové štočky. Herbadent může kdykoli navázat na tuto akci a potisk např. aktualizovat, přizpůsobit jakékoli sezóně nebo doplnit o novou řadu výrobků. Vše ve velmi krátkém čase a bez nutnosti investice do tiskové přípravy.
Kromě potisku uvnitř obalu na vzorky zákazníky zaujmou i prvky (nápis Herbadent a zubní kartáček), které bylo možné realizovat díky digitálnímu laserovému výseku. Laser velmi přesně a precizně vysekne požadované motivy i včetně nejjemnějších detailů. Nepotřebuje k realizaci výsekové matrice a zákazník může kdykoli své obaly přizpůsobovat nebo aktualizovat a to ve velmi krátkém čase.
Konstrukce obalu na vzorky je navržena tak, aby bylo možné zasílat jak čtyři kusy zubních kartáčků, tak i osm kusů. Primární obaly kartáčků jsou pevně zasunuty do fixace, jejíž výška v obalu je nastavitelná (podle toho, kolik kusů se posílá) a vložené produkty jsou tak v obalu na vzorky vždy pěkně uspořádané. Komunikační úlohu plní také vrchní přířez, na kterém jsou z obou stran natištěny fotografie a bližší informace ke všem zasílaným produktům.
Herbadent při této akci vsadil na zážitek z rozbalování, a proto u obalu na vzorky nemůžou chybět silikonové lepicí a odtrhávací pásky, které zajišťují snadné zabalení i otevření obalu. Díky lepící pásce, není nutné obal již nijak přelepovat a odtrhávací páska zase zajistí bezpečné a snadné otevření obalu u adresáta.