V rámci promoční akce k tématu „Zažít poezii přírody“ byl v drogeriích řetězce dm umístěn displej POS. Své místo našly v tomto displeji POS kvalitní výrobky přírodní kosmetiky značky Weleda i jiných výrobců. Celkový koncept doplňuje tak zvaný testovací pult, druh pultového displeje, který lze umístit na libovolném místě.
Požadavky zákazníků na displej POS byly jasné: nápadný, s možností doplnění dalších modulů a pro dlouhodobé používání. Konstrukce displeje POS je proto specifická. Stojan se nachází na půlpaletě a je tvořen různými regály, které se liší svým tvarem a velikostí. Své místo najdou výrobky přírodní kosmetiky celkem v 15 policích. S více než 140 cm výšky nabízí displej POS působivý efekt hned ze tří stran a zvyšuje tak odbyt výrobků. Bílý plášť z kartonu zakrývá paletu a displej POS se tak prezentuje jako celek.
K tomuto displeji POS patří i pultový displej nazývaný v rámci této kampaně testovací pult. Produkty vystavené v pultovém stojanu by měly zákazníkům přinést exkluzivní zážitek. Testovací, volně přemístitelný pultík může stát buď na samotném displeji POS, nebo například u pokladny.
Design displeje POS je zachován v přírodních barvách a odráží tak paletu produktů a téma. Střídmý design se silným efektem. Celkový obraz doplňují jednotlivé obrazové prvky s přírodní tématikou.